tosti77 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 eey als ik eet krijg ik geen vet bij!!! m'n spieren gaan helemaal naar de *#*#* zo, dat had ik wel vaker... m'n gezondheid gaat er wel bij, maar als dat vol is krijg ik geen vet meer... (:( ps; ik dacht dat er nog zo'n topic was, maar ik kwam niet uit de zoekfunctie... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Het kan komen dat je de cheat hebt gebruikt dat je mager bent KVGYZQK dan heb je 0 % spieren en 0 % vet. Na deze code komt je vet er moeilijker bij als anders. Reageren
Bv202 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Misschien eet je wel voedsel dat geen vet bijgeeft (salade). Koop anders hetgeen wat het meeste vet bijgeeft 11x na elkaar(bij de 12e keer kotst CJ alles weer uit), dan zal je wel snel vet zijn Reageren
tosti77 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Misschien eet je wel voedsel dat geen vet bijgeeft (salade).Koop anders hetgeen wat het meeste vet bijgeeft 11x na elkaar(bij de 12e keer kotst CJ alles weer uit), dan zal je wel snel vet zijn ik denk dat je gelijk hebt, maar ik gebruik geen cheats, dus... Reageren
GTA_XP Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Ja oke, maar eet vaak bij Clukckin Bell, daar hebben ze een supergroot Happy Meal. (Hune ofzoiets) Als je die 11 keer eet, krijg je 45/50% vet erbij. Dus de Cluckin Bell heeft de vetste eten in heel San Andreas(dat heb ik gemerkt) Reageren
GTAVC Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Maar waar eet je dan bij de pizza zaak of hamburger tent of de clucking bell bij de pizza zaak en hamburger tent gaat het iets minder snel dan bij de clucking bell Reageren
GTA_XP Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Hoe bedoel je? Iets minder snel? :$ Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Ze bedoelen hiermee dat als je een hamburger eet je meer vet bijkrijgt dan als je een pizza eet. Het hangt natuurlijk ook af van de groote, hoe groter hoe meer vet je krijgt. GTA-Freak2 Reageren
GTA_XP Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Oh ja, oke kies als je naar Clucking Bell gaat de grootste happy meal die ze hebben. Zo krijg je meer vet binnen, en het duurt een tijdje als je weer mager wilt worden. Bedoel je dit? Reageren
Krystian GTASA Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 eey als ik eet krijg ik geen vet bij!!! m'n spieren gaan helemaal naar de *#*#* zo, dat had ik wel vaker...m'n gezondheid gaat er wel bij, maar als dat vol is krijg ik geen vet meer... (:( ps; ik dacht dat er nog zo'n topic was, maar ik kwam niet uit de zoekfunctie... Als je cheats heb gebruikt dan komt dat daar door want dat had ik ook gedaan dat je nooit meer dik werd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.