Jump to content

unique stunt bonus

Recommended Posts

Geplaatst:

heej

ik heb nou al even zitten proberen maar het lukt mij niet om de stunt bonus bij gta vcs waar je van dak naar dak moet springen die bij het 2de eilandje het meest noordelijk bij de mall te halen heeft iemand tips??

bedankt _O_

Geplaatst:

Bij deze USB heb ik ook wat problemen gehad, maar achteraf is het eigenlijk heel gemakkelijk om deze stunt te behalen. Je rijd in de tegengestelde richting van de USB en op het einde van het gebouw maak je een draai van 180°, nu heb je al wat snelheid zodat de USB te halen zou moeten zijn. Wel moet je, de PCJ-600 gebruiken, op die racemoto kan je de Analoge Stick ietwat naar voren duwen ( WEL : Vic neemt een aerodynamische houding aan, hij ligt op z'n moto // NIET : Vic gaat rechtstaan ). Nu zal de PCJ veel sneller gaan en behaal je de USB met vlag en wimpel :sigaar:.

Geplaatst:
Bij deze USB heb ik ook wat problemen gehad, maar achteraf is het eigenlijk heel gemakkelijk om deze stunt te behalen. Je rijd in de tegengestelde richting van de USB en op het einde van het gebouw maak je een draai van 180°, nu heb je al wat snelheid zodat de USB te halen zou moeten zijn. Wel moet je, de PCJ-600 gebruiken, op die racemoto kan je de Analoge Stick ietwat naar voren duwen ( WEL : Vic neemt een aerodynamische houding aan, hij ligt op z'n moto // NIET : Vic gaat rechtstaan ). Nu zal de PCJ veel sneller gaan en behaal je de USB met vlag en wimpel :sigaar:.

echt hartstikke bedankt voor de tip ik ga het meteen proberen! :klap::klap:

---------------------------------------------------------------------------------

TOP ik heb hem gehaald bedankt voor de TIP anders was het echt niet gelukt !! ^_^_O_

>>> Door SummerBase: Gelieve niet dubbelposten, gebruik in het vervolg de EDIT- knop om nog iets kleins te vertellen. Bij deze daarom ook samengevoegd. En trouwens; Proficiat! :tu:<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...