Dx11 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 De vraag is dus na welke missie er een jetpack beschikbaar is, en waar? Ik ben net begonnen met de vliegschool. Reageren
TH3 R34P3R Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) Volgens mij is dat de missie Green Goo' die je van The Truth krijgt bij je flying school. De Jetpack spawnt dan bij je flying school. Je bent er dus bijna Greetings, TH3 R34P3R Bewerkt: 11 februari 2007 door TH3 R34P3R Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 In de missie Black Project moet je voor The Truth een Jetpack stelen bij Arena 69. Als je dat gedaan hebt moet je met het Jetpack in de missie Green Goo de Green Goo stelen voor The Trut op een trein. Na deze missies is het Jetpack bischikbaar op Verdant Meadows. Reageren
60 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 in de missie the green goo moet je iets van een trein stelen, maar wat is dat?? Reageren
Koen729 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 in de missie the green goo moet je iets van een trein stelen, maar wat is dat?? Letterlijk vertaald 'een groen goedje'. Wat het is wordt in het spel helaas niet duidelijk. The Truth staat erom bekend dat hij je 'je leven laat wagen' en daarna niet verklaard waarom je dat moest doen Reageren
profile Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 ik ken alleen die cutscene dat die met dat jetpack op cj komt aangevlogen dus ik denk dat het green goo is >>> Door Bling: Lees voortaan even de rest van het topic door, aub. Het antwoord was namelijk al gegeven. <<< Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 in de missie the green goo moet je iets van een trein stelen, maar wat is dat?? Letterlijk vertaald 'een groen goedje'. Wat het is wordt in het spel helaas niet duidelijk. The Truth staat erom bekend dat hij je 'je leven laat wagen' en daarna niet verklaard waarom je dat moest doen Waarschijnlijk wist hij het zelf niet eens, als je de missie begint zegt hij namelijk dat hij niet eens weet wat je moet gaan stelen, maar dat je maar gewoon dat moet stelen wat ze het minst gestolen willen hebben... Dus CJ nam "The Green Goo" mee Reageren
Koen729 Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 in de missie the green goo moet je iets van een trein stelen, maar wat is dat?? Letterlijk vertaald 'een groen goedje'. Wat het is wordt in het spel helaas niet duidelijk. The Truth staat erom bekend dat hij je 'je leven laat wagen' en daarna niet verklaard waarom je dat moest doen Waarschijnlijk wist hij het zelf niet eens, als je de missie begint zegt hij namelijk dat hij niet eens weet wat je moet gaan stelen, maar dat je maar gewoon dat moet stelen wat ze het minst gestolen willen hebben... Dus CJ nam "The Green Goo" mee Letterlijk vertaald zegt hij 'Je moet stelen wat ze (de overheid) ons het minst wil dat we het hebben.' Vreemd genoeg gaat CJ dat nog doen ook >>> Door Dutchy3010: Klopt, maar het maakt niet uit hoe je het zegt, komt op hetzelfde neer. Daarom wordt dit bericht gezien als spam, en wil ik je vriendelijk verzoeken dit niet meer te doen .<<< Reageren
Dx11 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Vraag me af, zijn er niet meer jetpacks in het spel? is helemaal niet handig maar 1 jetpack zo helemaal in het noorden. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 (bewerkt) DX11 je hebt het bijna goed er zijn twee Jetpacks, één bij Verdant Meadows en één in area 69, kijk op >dit kaartje< voor de vindplaatsen op wiki. Meer zijn er helaas niet, maar bedenk dat de dildo ook maar 2 vindplaatsen heeft + de pooier van Millie Perkins en de vibra-tor (da's een tor die batterijen eet ) maar één vindplaats. veel plezier Bewerkt: 12 februari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
jory Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 je kan ook gewoon de cheat YECGAA doen Reageren
Dx11 Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 je kan ook gewoon de cheat YECGAA doen ja, dat zou kunnen, maar ik cheat niet Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 DX11 je hebt het bijna goed er zijn twee Jetpacks, één bij Verdant Meadows en één in area 69, kijk op >dit kaartje< voor de vindplaatsen op wiki. Meer zijn er helaas niet, maar bedenk dat de dildo ook maar 2 vindplaatsen heeft + de pooier van Millie Perkins en de vibra-tor (da's een tor die batterijen eet ) maar één vindplaats. veel plezier Volgens mij is er geen Jetpack in Area 69 hoor, ze hadden er maar één en die heb jij gejat. Reageren
Bling Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Volgens mij is er geen Jetpack in Area 69 hoor, ze hadden er maar één en die heb jij gejat. En toch ligt hij er wel, zoals je kunt zien op dit kaartje van WikiGTA (die _KoE_Mzungu je overigens ook al gaf). Je moet er niet te logisch over na gaan denken, want dan kun je je net zo goed afvragen waarom er zomaar wapens op straat te vinden zijn. Het is gewoon een soort van toevoeging die de gameplay verbeterd, maar in principe dus niet realistisch is. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Hm raar ik had toch verwacht dat het met voertuigen anders zou zijn, tanks en hydra's zie je ook niet overal namelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.