_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Hm raar ik had toch verwacht dat het met voertuigen anders zou zijn, tanks en hydra's zie je ook niet overal namelijk.De Jetpack is ook niet te vergelijken. Eigenlijk is de Jetpack een categorie op zich. Het is wel een vervoermiddel maar je kan het niet zoals een voertuig opslaan in één van je garages of hangar en het is ook niet te vergelijken met een wapen zoals de apparel items, je kan namelijk ook met de Jetpack (in de linkerhand) vliegen met goggles op én een wapen in de rechterhand. Wat betreft de vindplaatsen in het algemeen: lang niet alle voertuigen hebben een vaste woon- of verblijfplaats vindplaats, dit in tegenstelling met de wapens en de Jetpack. Reageren
ALBO123456789 Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 hallo allemaal.. mijn vraag gaaat niet ech over hhet onderwerp van deze topi maar kan tog nergens anders teregt.. dis mijn vraag;; kijk ik ben de gebieden aan het veroveren en meo nog maar 2 kheb al 96% maar me respect word steeds minder.. ik knap ze altijd gwn met bazooka neer .. maar me respectw word steeds lager bij het veroveren van die gebieden // snapt een van jullie dit .. pleasss help me ..!!!!alvast bedaknt!!! Reageren
Cenzy Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) hallo allemaal.. mijn vraag gaaat niet ech over hhet onderwerp van deze topi maar kan tog nergens anders teregt.. dis mijn vraag;;kijk ik ben de gebieden aan het veroveren en meo nog maar 2 kheb al 96% maar me respect word steeds minder.. ik knap ze altijd gwn met bazooka neer .. maar me respectw word steeds lager bij het veroveren van die gebieden // snapt een van jullie dit .. pleasss help me ..!!!!alvast bedaknt!!! Hmm.. raar. Ik knal ze ook altijd met een Rocket Launcher neer , maar bij mij komt het respect erbij Ik speel het namelijk op Playstation Mischien als je het op Computer speelt dat je je CD'rom eens moet herinstalleren Of schiet met Desert Eagle's of Tec9 wapens , maar het zou raar zijn moest het aan je wapenkeuze liggen. Probeer alvast Cenzy Edit : En werk een beetje aan je schrijfstijl. Het is namelijk moeilijk te lezen. Bewerkt: 21 februari 2007 door Cenzy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.