Joker Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Dit vind ik echt een rot missie :blink: Mijn gangleden kunnen zelf niet mikken, en er is nergens een goede schuilplaats te vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Warrior Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 ik gebruikte grenates B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Warrior Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 dan moet je naar de aanvallende wave een paar grenates gooien en dan overlevenden schiet je neer (micro smg,tec 9) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Warrior Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 ik gooide grenates naar de aanvallende wave en de overlevende schoot ik neer met een tec 9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Warrior Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 sorry dat ik dubbel poste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Gebruik dan de edit functie Dat snap ik ook wel, maar het is een anar gebied en daarnaast heb ik ook nog rekening te houden met sweet... Gebieden veroveren kan ik wel, maar ik kan niet een lekere plek vinden waar ik gedekt sta en mooi kan knallen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Je moet ook niet ergens gaan staan je moet in beweging blijven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Diks Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Heb ik geen problemen mee, je moet gewoon een M4 gebruiken en je kunt ze van grote afstand al dood schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Warrior Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 of je zet allemaal wagens aan het einde van de strate en als ze daar staan laat je de autos ontploffen bij de eerste wave en bij de 2de en de 3de schiet je zoveel mogelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 ik ben nu ook bij grove for ut leve maar sweet word steeds overreden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Warrior Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 moet je zorge dat je auto klaar hebt staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.