jeroen.engeler Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Ik moet nu nog 1 gang gebied veroveren (in Verona Beach), maar daar lopen alleen Grove mannetjes. Dat gebied heb ik al een keer geprobeert te veroveren, maar toen ging ik dood. Ik zou niet weten hoe ik dat gebied nog kan veroveren. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Schiet mensen dood in het gebied. Dan komen de Ballas vanzelf hun gebied checken. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Wat ik altijd doe als er geen Balla's/Vagos zijn, is even ergens anders heen gaan, en dan later weer terugkomen, vaak zijn ze er dan wel. Je kunt natuurlijk ook de tip van DenkaanHenk proberen. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) Wat ik altijd doe als er geen Balla's/Vagos zijn, is even ergens anders heen gaan, en danlater weer terugkomen, vaak zijn ze er dan wel. Je kunt natuurlijk ook de tip van DenkaanHenk proberen. Ik heb alle twee de tips geprobeerd maar ze zijn gewoon nergens te vinden. Ik heb nu een andere vraag, kan ik dat gebied ook weer kwijtraken? Bewerkt: 13 februari 2007 door jeroen.engeler Reageren
admirald Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 ja als het wordt aangevallen en je komt het niet verdedigen Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Maar dat gebied word nooit aangevallen, hoelang ik ook wacht. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Maar dat gebied word nooit aangevallen, hoelang ik ook wacht. De kans dat jou gebied aangevallen wordt is vrij klein, zeker als je nog maar heel weinig gebied hebt. Tips of trucs zijn hier niet voor, dit vereist gewoon wat geduld. Mocht men je ooit aanvallen dan wordt daarvan vanzelf wel een melding gegeven op de radar. Overigens komt het altijd ongelegen. Dan je andere probleem. Je kan natuurlijk de twee tips gebruiken die hierboven al zijn vermeld. Wat ik altijd doe met dit probleem is op straat gaan staan en wachten op auto's. Als men niet op straat loopt, dan rijdt men meestal wel in een auto. Je hebt meestal 2 auto's nodig waar gang members inzitten. Zet een auto op het ene wegdek en ga zelf op het andere staan, zo houdt je een mooie opstopping. Je kan het proberen, maar ook hierbij moet je geduld en een beetje geluk hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.