Da Phoenix Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Als ik in San Andreas een scherpe bocht neem of ik ga heel hard dan loopt het spel vast en dan krijg ik zo'n berichtje van: VERZENDEN --- NIET VERZENDEN weet iemand hoe je dat kan verhelpen en aan tips van: rijdt niet zo snel en neem geen scherpe bochten heb ik nix aan! PS: Het gebeurt niet altijd ongeveer 1 op de 12 Reageren
profile Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 o vervelend meestal is dat alleen als je langs de kant van het water op de badlands rijd ik zit nu bij de missie wu zi mu van cesar en ik vlieg altijd uit de bocht als ik aan het water kom ps:misschien ligt het aan een car cheat Reageren
Ikkes Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Beste Da Phoenix. Als ik je probleem zo lees krijg ik sterk het vermoeden of iets fout is met je videokaart of iets met je dvd/spel. Daarom wil ik je ook vragen of je even je PC-Specs wil posten zodat we even kunnen kijken of het daar aan ligt. Alvast bedankt, Ikkes. Ps. @woozie: Sommige mods kunnen zeker voor chrashes zorgen. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 nee mijn mods zijn het niet want ik heb elke zorgvuldig getest. 1 voor 1 en welke specs wil je weten videokaart denk ik ziehier: Naam: ASUS A9550 Series blablabla over de fabrikant Totaal geheugen: 256 MB huidige?: 1208x960 beeldscherm: Plug & Play monitor oja en ik heb een 76,6 GB harde schijf en met SA geinstalleerd heb ik nog 34 GB over als je wat mist zeg het ff Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Sorry voor het dubbelen maar ik post wat specs en niemand zegt er wat over?!? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.