joppie Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Hey, Ik heb een mod gedownload (velgen mod) en in dat bestand zitten heel veel .txd en .dff bestanden. Ik ben bang dat het namelijk helemaal verkeerd gaat.... Hier is de readme (mijn engels is niet zo denderend) Kan iemand pleaze hiervan een korte nederlands samenvatting van maken? Alvast bedankt. P.S. In de readme staat dat je de velgen alleen in de tuningszaken kan kopen... volgens mij. Dus niemand op straat heeft ze dan tog? Want de super GT heeft namelijk ook een velg die je ook in de tuningszaken kan kopen. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Ik had die mod ook ik geef 1 tip INSTALLEER HEM NIET ik hem op 3 verschillende manieren en op 3 verschillende pc's geprobeerd maar bij elke keer liep SA vast Reageren
joppie Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Ik had die mod ookik geef 1 tip INSTALLEER HEM NIET ik hem op 3 verschillende manieren en op 3 verschillende pc's geprobeerd maar bij elke keer liep SA vast Ok bedankt.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.