gtamaster Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 ik moet zo die misie denk ik doen met die jetpack ophalen als iemand weet waar er in dit spel een fotocamera is dan hoor ik het graag snel ik kan ze niet vinden heb er wel al een paar gevonmden maar ben de plek vergeten ja die in men huis waar me moeder woonde die ga ik nie ophalen Reageren
De Gta Master Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 ik moet zo die misie denk ik doen met die jetpack ophalen als iemand weet waar er in dit spel een fotocamera is dan hoor ik het graag snel ik kan ze niet vinden heb er wel al een paar gevonmden maar ben de plek vergeten ja die in men huis waar me moeder woonde die ga ik nie ophalen Er zijn namelijk in san fiero veel photo camera's in los santos niet zo veel Reageren
gtamaster Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 verder niemand die weet waar ik een fototoestel kan vinden ja ik doe het voor jullie ik wil het wel bewijzen Reageren
-wouter- Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 en hoe kom je in dat vliegtuig dan? mijn motor is niet snel genoeg om erin terijden :unsure: wat doe ik fout... Reageren
Mark B. Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 beetje naar voren leunen misschien? Reageren
ralf1 Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 De eerse missie van die gozer dat je met je vliegtuig ergens heen moet vliegen maar dat je niet door de radar herkent mag worden. heeft er iemand tips?? (ik vond het niet nodig om hier een heel nieuw topic over te plaatsen) Reageren
gta SA fan Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 ja maar die aliens heb k geprobeerd te fotograferen weet drukt ik op rondjje en toe n liep ik weg dus k dag nou ik heb hem dus niet :blink: Alien atack :blink: laters :lol: :lol: Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 De eerse missie van die gozer dat je met je vliegtuig ergens heen moet vliegen maar dat je niet door de radar herkent mag worden. heeft er iemand tips?? (ik vond het niet nodig om hier een heel nieuw topic over te plaatsen) misschien heb je HIER wat een @gta SA fan alians fotograferen :blink: :huh: er zijn geen alians <_< Reageren
Insane Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 ik heb nix over aliens gehoord of gezien, ik heb ze in die missie black project tenminste niet gezien, want daar horen ze toch te zijn? ff offtopic: eerlijk gezegd geloof ik ook niet dat er echt aliens in zitten (er is ook een andere Topic over aliens) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.