san andreas freak Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 is er toevalig een cheat of zo voor het veranderen van een persoon die op straat staat dit is waarschijnlijk super vaag maar ik bedoel dat je je kan varanderen in een politie bijv. maar is er een cheat voor op de ps2 ??????? Reageren
kristof01 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Nee, dergelijke cheats bestaan niet voor GTA San Andreas, wel mod(ificaties), maar jij hebt GTA SA op de ps2, dus zal dit niet gaan MVG, Kristof01 Reageren
Advancegta Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) is er toevalig een cheat of zo voor het veranderen van een persoon die op straat staat dit is waarschijnlijk super vaag maar ik bedoel dat je je kan varanderen in een politie bijv. maar is er een cheat voor op de ps2 ??????? Heel toevallig vroeg iemand toenet ongeveer hetzelfde over deze cheat, maar dan dan dat hij niet werkte. De cheat voor de PS2 betreft Right, Right, Left, Up, L1, L2, Left, Up, Down, Right, Right. Dat is voor de wat jongere in het engels pijltje naar rechts, pijltje naar rechts, pijltje naar links, pijltje naar Boven, pijltje naar beneden, pijltje naar rechts, pijltje naar rechts. Hiermee verander je dus van character, dit is wel een willekeurig chararacter. Door de cheat een of meerdere keren in te voeren krijg je telkens een ander character waarmee je kan spelen. Nog veel plezier met San Andreas en het cheaten. Ik denk dat de topicstarter in de war is met Vice City. Deze cheat bestaat namelijk niet in San Andreas, maar enkel in GTA III en GTA Vice City. Aan de volgorde van de cheat te zien, vermoed ik dat je het over Vice City hebt. Het kan inderdaad zo zijn dat deze cheat niet werkt, hij doet het namelijk niet altijd. Deze cheat werkt niet als je één van de andere "skin cheats" gebruikt hebt. Hiernaast moet je ook verplicht het Street Outfit dragen, omdat hij anders ook geen werking heeft. De reden hiervan is voor mij onbekend. Dit gaat dus waarschijnlijk over Vice City, dus zal ik hem even naar het juiste forum verplaatsen. Fout van mij dus. Deze cheat is dus alleen voor Vice City maar aangezien iemand toenet beweerde dat deze voor San Andreas was ben ik in de war geraakt. Bewerkt: 11 februari 2007 door Advancegta Reageren
Typhoon Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 is er toevalig een cheat of zo voor het veranderen van een persoon die op straat staat dit is waarschijnlijk super vaag maar ik bedoel dat je je kan varanderen in een politie bijv. maar is er een cheat voor op de ps2 ??????? Nee die cheat is er niet, in GTA III en Vice City was die cheat er wel maar jammer genoeg bij San Andreas niet. Tenminste niet op de PC en Xbox versie, ik zie net dat op de cheats pagina van de PS2 wel zo'n cheat staat, namelijk deze: Right, Right, Left, Up, L1, L2, Left, Up, Down, Right, Right. Iemand zegt in dit topic dat die cheat niet werkt, ik heb zelf geen PS2 maar je zou die cheat eens uit kunnen proberen. Kijk hier voor alle cheats voor de PS2. Reageren
san andreas freak Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 uh ik heb dit wel eens gedaan maar hij werkt volgens mij niet maar als je die cheat hebt gedaan wat moet je dan doen om hem te veranderen naar die persoon ????? Reageren
Advancegta Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) uh ik heb dit wel eens gedaan maar hij werkt volgens mij niet maar als je die cheat hebt gedaan wat moet je dan doen om hem te veranderen naar die persoon ????? Je begrijpt ondertussen dat dit alleen maar voor GTA Vice City werkt en niet voor GTA San Andreas? Met San Andreas is het dus niet mogelijk, maar indien je ook Vice City gebruikt kan je er wel gebruik van maken. Na het invoeren van de Cheat wordt je automatisch een ander Character, hiervoor hoef je niet eerst iets in te stellen of te veranderen, op het moment van invoeren is het al klaar. Indien je met 'die persoon' Tommy bedoelt en je dus wilt weten of je na het veranderen van character nog terug kan naar Tommy kan ik vertellen dat dit mogelijk is door de savegame opnieuw te laden of de cheat zo vaak in te voeren dat je op een begeven moment vanzelf weer Tommy wordt. Nogmaals veel plezier met cheaten. Bewerkt: 11 februari 2007 door Advancegta Reageren
Jon-asses Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 uh ik heb dit wel eens gedaan maar hij werkt volgens mij niet maar als je die cheat hebt gedaan wat moet je dan doen om hem te veranderen naar die persoon ????? De cheat om je character te veranderen in een willekeurig iemand te veranderen, lukt niet meer als je één van de andere 'Skin Cheats' eerder hebt gebruikt. Dus je moet éérst die willekeurige cheat gebruiken, zo lukt hij. Daarna kan je de cheats invoeren voor een specifiek character te hebben. Zoals in Bling zijn uitleg al vermeld stond... Hier vind je alle 'Skin cheats' voor GTA Vice City op de Playstation 2 : Met behulp van WikiGTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.