Jump to content

Norman

Recommended Posts

Geplaatst:

Joew ,

Ik zit al enkele maanden met een probleempje.. :(

Ik heb het anti-virus programma NORMAN

Ik hoop dat een van jullie dit ook heeft want anders ben ik hopeloos verloren :(

Het probleem is dit

Elke keer als ik m'n computer opstart , komt er een kader dat ik Msn toegang wil geven tot het internet

maar dat venstertje springt af na 5 seconden en dan kan ik niet op msn

Hetzelfde bij Itunes , Internet Explorer en alle programmas op m'n computer

Weet er iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ? :(

Cenzy

Geplaatst:

Zelf heb ik Norman niet, maar ik weet denk ik wel wat je probleem is..

Alle programma's die je opnoemt maken verbinding met het internet zodra je het opstart. Waarschijnlijk blokkeert jouw firewall die programma's, wat dus betekend dat je ze niet kan starten.

Kijk in Norman eens in de instellingen van de firewall, als het goed is kan je daar programma's toestemming geven verbinding te maken met het internet. Die programma's komen vervolgens in een lijst te staan. Een lijst die de firewall toestemming geeft verbinding te maken het internet.. (worden ookwel uitzonderingen genoemd)

Zodra je dat gedaan hebt moeten de genoemde programma's zonder problemen gewoon gestart kunnen worden.. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:
Zelf heb ik Norman niet, maar ik weet denk ik wel wat je probleem is..

Alle programma's die je opnoemt maken verbinding met het internet zodra je het opstart. Waarschijnlijk blokkeert jouw firewall die programma's, wat dus betekend dat je ze niet kan starten.

Kijk in Norman eens in de instellingen van de firewall, als het goed is kan je daar programma's toestemming geven verbinding te maken met het internet. Die programma's komen vervolgens in een lijst te staan. Een lijst die de firewall toestemming geeft verbinding te maken het internet.. (worden ookwel uitzonderingen genoemd)

Zodra je dat gedaan hebt moeten de genoemde programma's zonder problemen gewoon gestart kunnen worden.. :)

Ik heb nu zoiets in de aard gevonden, en het stond op " Eerst Vragen " ( Dat deed hij dus ook )

Maar nu kan ik kiezen uit de volgende mogelijkheden

- Lokaal Intranetbron

- Intranetbron ... ( hier staat in het logotje een groene V in )

- Intranetbron ... ( hier staat in het logotje een rode X in

Hmm .. mischien moeilijk om voor jullie zonder screens het te beslissen

Ik zal wel op wat drukken :engel:

Cenzy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...