GTAFreak007 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 sorry dat ik het op dit forum plaats maar ik weet het gewoon niet meer ik ben op zoek naar de 3rd person hack van Counter Strike Source als iemand mij a.u.b. een link wil geven waar de download werkt Mvg gtafreak007 en nog eens m'n verontschuldigingen voor dat ik het hier plaats Reageren
ACID Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 ik weet niet waar jet het download ik weet wel dat je het in het verkeerde topic hebt geplaatst Reageren
Jowx Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Verplaatst naar het 'FPS & TPS Forum', al geprobeerd om een zoekpoging met Google te doen? Reageren
Dikbuik Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Is dat niet illegaal?? zon hack? >>> Door Jowx: Een hack is niet altijd illegaal, het is gewoon een ander woord voor een modificatie (mod). Dan zouden alle mod fora op GTAForum ook illegaal zijn, het hangt er gewoon vanaf wat voor soort hack/mod het is. In feite is het modden van een game ook hacken.. <<< Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 als ik jouw was had ik dit niet gedaan, STEAM heeft een Zero Tolerance policy dus als je meer heel ff pech heb wordt je gebanned en dan is er nix meer aan te doen... (behalve nieuwe account kopen) Ik vind hacke/cheate zowieso al dom vooral online maar dta is een ander verhaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.