tiesto Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) Type: Signature Stijl: zelf weten Grootte: 500 x 150 Afbeelding:klik Tekst: mijn naam zodat hij niet voor andre doeleinden gebruikt kan worden Rand: 1 pixel maar de kleur moet bij de sig passen Kleuren: mag wat donkerder maar wel met lichtinval (van die lightray's) Render: ja is goed Extra (optioneel): - ik hoop dat het niet te veel gevraagd is en ik zet natuurlijk de naam van de maker en de sig in mijn handtekening alvast bedankt edit: het hoeft eigenlijk niet perse bij het graphics team dus kijk maar... Bewerkt: 11 februari 2007 door tiesto Reageren
.Levi. Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 (bewerkt) Je topictitel plus beschrijving is niet juist. Gelieve even de regels lezen over hoe het wel moet. Het staat er allemaal duidelijk in beschreven. Als het je niet uitmaakt wie je aanvraag behandeld dan moet je een NON Team aanvraag doen. Stuur een pb naar een van de graphics moderators als je weet hoe je een juiste topictitel en beschrijving moet neerzetten. Wij veranderen het dan voor je. Closed. >>> Door .Levi.: Laat maar, regels zijn inmiddels veranderd.<<< Bewerkt: 5 maart 2007 door .Levi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.