Jump to content

Bob marley - Cannabis

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey is er iemand die een link heeft na de songtekst van Bob marley - Cannabis

Een vriend van me zoekt het en ik ook hoop echt dat iemand het kan vinden!

en A.U.B post geen link na een songteksten site waar ik moet zoeken nee dat heeft geen zin het bijna alles al gehad denk ik.

als je iets meer weet PM me dan maar ff en als je de hele tekst heb geef link of post hem hier!!

Geplaatst:

Je hebt gelijk dat er geen songteksten te vinden zijn onder deze titel. Dit feit maakt mij aan het twijfelen of de titel wel klopt. Ik ken het lied zelf ook niet dus ik moet even op de tast wat doen. Via google stuitte ik op het volgende:

Kaya, the name of one of Bob Marley's reggae albums is a Jamaican word for cannabis, hemp, marijuana.

Dit combinerend heb ik eens geprobeerd om te zoeken naar lyrics van een lied met de naam Kaya, en daar kreeg ik wel een songtekst van:

klik

Ik schat de kans niet zo groot in dat dit het lied is, maar ik het post het toch maar even. Als dit het niet is, zou je je vriend misschien eens kunnen vragen of hij een zinnetje kan herkennen of een stuk muziek hier kan posten (<30 seconden mag dacht ik)? Dit geeft wat meer materiaal om de lyrics op te zoeken.

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...