Jump to content

San Andreas Stories


PatrickW

Moet er een SA-Stories komen?  

1384 leden hebben gestemd

  1. 1. geef je mening:

    • Ja, de vorige Stories waren ook top.
      505
    • Ja, maar alleen als er ook een PC versie komt.
      364
    • Nee, de Stories is uitmelkerij van het GTA concept.
      78
    • Nee, RockStar moet alle energie stoppen in GTA-IV.
      245
    • geen mening, de Stories boeien me niet.
      81


Recommended Posts

  • 2 maanden later...
  • Reacties 321
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    18

  • Dakendak

    10

  • Jimmiefitz

    10

  • Michael_Scofield94941

    9

mij lijkt het wel leuk als er een san andreas stories komt alleen denk ik niet dat ze dat ook datwerkelijk gaan maken tussen elke ahum goede (en dus ook in 3D) gta en de bijbehoorende stories zitten nog 2 andere gta's (voor de duidelijkheid GTA3 (ertussen kwamen vc-sa)gta lcs/GTA VC (ertussen kwamen SA-LCS) VCS/ SA(ertussen kwamen LCS-VCS) SAS (Ahum ik bedoel) IV :?

Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven: Bump :D

Het is een leuk idee, maar het zal dan net als de andere 2 stories worden.

Het verhaal speelt zich af voor de tijd dat CJ terugkwam.

Rockstar is momenteel bezig met een uitbreiding voor GTA IV en ze zijn bezig met Chinatown Wars.

Ik denk niet dat ze nu ook nog aan een derde stories gaan werken. :N

Misschien komt er nog wel een nieuw stories deel, maar daar kunnen we in ieder geval nog wel 2 jaartjes op wachten.

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil zeker wel dat er een gta san andreas uitkomt!

Het lieft ook op de psp, san andreas is wel heel groot en op een UMD past maar 1,5 GB, maar dan zouden ze het op een memberystick kunnen zetten. Er zijn sticks voor de psp waar al 8 GB (volgens mij ook nog 16 GB) op past. Ik ben niet echt iemand van illegaal downloaden, maar dan zou je die sticks in de winkel kunnnen kopen!

Maar als dat niet gaat zou San Andreas stories een vette game blijven!

Maar dan ook op de PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Een San Andreas Stories voor de PSP zou geweldig zijn! En theoretisch gezien zou het echt mogelijk kunnen zijn, door wat grote stukken weg te laten, wat textures aan te passen, en je kunt de game altijd nog downgraden.

En als ze dan bijvoorbeeld het woestijngedeelte van Las Venturas eruitlaten, krijg je alsnog een groot deel, en dan nog de graphics een tikkeltje minder en het past zo op een UMD.

En anders laten ze je gewoon de game installeren op je Memory Stick, om zo de game ook nog eens goed te laten laden, en het is helemaal perfect.

Dus het zou mogelijk moeten zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk niet dat ze bij R* dom zijn en veel geld en moeite gaan doen voor een niewe psp game die tog vervolgens 90% gedownload word en 10% gekocht.

het zou wel gaaf zijn maar ik denk het niet.

Wat je zegt klopt eigenlijk wel, aangezien de productie voor PSP Games sterk gedaald is, maar rond de tijd van Liberty en Vice City Stories werd er ook veel gedownload, dus ja, het zou echt kunnen. :)

Maargoed, de PSP blijft met grote problemen zitten aangezien er inderdaad veel te veel gedownload word, dus het is nog maar de vraag of San Andreas Stories wel komt idd.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk niet dat ze bij R* dom zijn en veel geld en moeite gaan doen voor een niewe psp game die tog vervolgens 90% gedownload word en 10% gekocht.

het zou wel gaaf zijn maar ik denk het niet.

Wat je zegt klopt eigenlijk wel, aangezien de productie voor PSP Games sterk gedaald is, maar rond de tijd van Liberty en Vice City Stories werd er ook veel gedownload, dus ja, het zou echt kunnen. :)

Maargoed, de PSP blijft met grote problemen zitten aangezien er inderdaad veel te veel gedownload word, dus het is nog maar de vraag of San Andreas Stories wel komt idd.

Het is ook wel jammer dat er zoveel gedownload word, ik wil juist het orginele hebben. Maar wat zouden ze er aan kunnen doen voordat de PSP afdeling gaat stoppen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...