Jump to content

San Andreas Stories

PatrickW

Moet er een SA-Stories komen?  

1384 leden hebben gestemd

1. 1. geef je mening:

• Ja, de vorige Stories waren ook top.
      505
    • Ja, maar alleen als er ook een PC versie komt.
      364
    • Nee, de Stories is uitmelkerij van het GTA concept.
      78
    • Nee, RockStar moet alle energie stoppen in GTA-IV.
      245
    • geen mening, de Stories boeien me niet.
      81

Recommended Posts

Ik hoop niet dat hij komt, want ik heb mijn psp verkocht :D dadelijk krijg ik nog spijt van de verkoop.

Wat mij wel leuk lijkt is dat het de allerniewste map is. Want na het spelen van gta san andreas vond ik vice city map minder leuk en dus ook vcs map.

Met allerniewste map kan het denk ik net zo leuk zijn als op pc, tot gta iv uitkomt, dan is die map leuker.

Delen op andere websites

• Reacties 321
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

18

• Dakendak

10

• Jimmiefitz

10

• Michael_Scofield94941

9

ik hoop echt dat gta san andreas stories er ook zou komen

voor mij hoeft het niet op de pc uit te komen want ik heb en psp.

ik vond LCS erg leuk maar vcs vond ik ook wel leuk maar de storline valt een beetje tegen.$

dupree

Bewerkt: door dupree
Delen op andere websites

• 3 maanden later...

Ik denk dat het onmogelijk is, en wel hier om.

Als je achterop het speldoosje van de orgineele San Andreas kijkt zie je dat de minimale processor eisen 1 Ghz is. Maar om het spel gedelijk te spelen heb je denk ik wel 1,2 of 1,4 Ghz nodig. GTA III en Vice City hebben ze ook nog maar net draaiend gekregen op de psp. Die spellen waren ongeveer 800 Mhz. Maar het is volgens mij onmogelijk om 1,2 Ghz op een aparaatje dat max. 333 Mhz (volgens mij) aankan.

Maar toch hoop ik, al is het misschien omogelijk, dat er toch nog een GTA San Andreas Stories uitkomt!

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Als je achterop het speldoosje van de orgineele San Andreas kijkt zie je dat de minimale processor eisen 1 Ghz is. Maar om het spel gedelijk te spelen heb je denk ik wel 1,2 of 1,4 Ghz nodig. GTA III en Vice City hebben ze ook nog maar net draaiend gekregen op de psp. Die spellen waren ongeveer 800 Mhz. Maar het is volgens mij onmogelijk om 1,2 Ghz op een aparaatje dat max. 333 Mhz (volgens mij) aankan.

Maar toch hoop ik, al is het misschien omogelijk, dat er toch nog een GTA San Andreas Stories uitkomt!

de 'slim' had meer denkkracht dacht ik

Delen op andere websites

Nauwelijks, de Fat en de Slim zijn bijna identiek qua hardware, misschien zijn er wat kleine dingen gefinetuned maar ze zijn nog altijd bijna het zelfde. Het verschil in de Slim zit hem in het gewicht en de grootte. De Slim is lichter en kleiner, en de positie van de controls is verandert. En je kan hem aansluiten op een TV, maar verder is er niks aan verandert qua hardware.

Greetz :sigaar:

Delen op andere websites

Je zou natuurlijk een heleboel onnodige functies die veel geheugen kosten kunnen weglaten. Voorbeeld: fontijnen en watervallen, vogels, vliegtuigen die overvliegen, het aantal (zij)missies flink reduceren, duiken weglaten, een hele lading hidden interiors en de uiterlijk functie, auto's modden, gang territories... Noem maar op. Tot je zoiets als Liberty City Stories overhoudt (maar je mag wel zwemmen please :7 )

Delen op andere websites

De PS2 heeft ook maar 350 Mhz (dacht ik) en daar draait SA toch ook op? Ik heb SA ook draaiend gekregen op een pc met 450 Mhz (+/- 22 FPS :7, zwaar gestript). dus waarom zou het op de psp ook niet lukken?

Bewerkt: door stefaneke
Delen op andere websites

Nee hoor, ze zijn bijna gelijk. Het verschil is maar een paar mhz.

Je zou natuurlijk een heleboel onnodige functies die veel geheugen kosten kunnen weglaten. Voorbeeld: fontijnen en watervallen, vogels, vliegtuigen die overvliegen, het aantal (zij)missies flink reduceren, duiken weglaten, een hele lading hidden interiors en de uiterlijk functie, auto's modden, gang territories... Noem maar op. Tot je zoiets als Liberty City Stories overhoudt (maar je mag wel zwemmen please )

Dat zou een hele goede oplossing zijn ja. Maar ik denk dat dan weinig mensen het spel meer kopen.

De PS2 heeft ook maar 350 Mhz (dacht ik) en daar draait SA toch ook op? Ik heb SA ook draaiend gekregen op een pc met 450 Mhz (+/- 22 FPS , zwaar gestript). dus waarom zou het op de psp ook niet lukken?

De PS2 had 300Mhz volgens mij, dus mijn theorie van een te lage processor gaat niet door. En dat je GTA SA draaiend hebt gekregen op een pc met 450Mhz geloof ik niet egt. Ik kan Sa niet eens draaien zonder te haperen op een 800Mhz pc.

Delen op andere websites

• 3 weken later...

Ik heb nee, Rockstar moet alle aandacht op GTA4 vestigen, en daarvan weer de opvolger. De Stories delen waren leuk, maar het begon langzaam aan ook wel een beetje verouderd te worden. Daarnaast zal de PSP nooit heel San Andreas aankunnen. Het zal dan Los Santos stories worden, of misschien Las Venturas of San Fierro stories. Persoonlijk denk ik niet dat San Fierro zich goed leent voor een apart spel, en Las Venturas is denk ook niet echt geschikt om een hele game op te basseren. Dan zou Los Santos het best geschikt zijn in mijn mening, maar eigenlijk vindt ik dat ook niet nodig want na SA heb ik wel het gevoel dat daar zo'n beetje alles verteld is. Ook zou ik het niet zo leuk vinden als er een gehele game gebasseerd zou worden op de rap/hiphop/gangsta zooi. Bij SA vond ik dit wel leuk, omdat het afgewisseld werd met de Maffia sferen, het Hillbillie gevoel, de glitter & glamour van Las Venturas, etc.

Maar stel dat het er wel zou komen, dan zou het misschien leuk zijn als we konden spelen als:

Sweet

Big Smoke :puh:

Ryder (Liever niet)

of misschien Tenpenny of Pulaski? Een keer de bad ass cop uithangen i.p.v. altijd de oprijzende crimineel.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...