Jump to content

San Andreas Stories


PatrickW

Moet er een SA-Stories komen?  

1384 leden hebben gestemd

  1. 1. geef je mening:

    • Ja, de vorige Stories waren ook top.
      505
    • Ja, maar alleen als er ook een PC versie komt.
      364
    • Nee, de Stories is uitmelkerij van het GTA concept.
      78
    • Nee, RockStar moet alle energie stoppen in GTA-IV.
      245
    • geen mening, de Stories boeien me niet.
      81


Recommended Posts

  • Reacties 321
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    18

  • Dakendak

    10

  • Jimmiefitz

    10

  • Michael_Scofield94941

    9

  • 3 weken later...
Nou heb ik me toch een foto gevonden: :klap:

3654-orig.jpg

:*D

http://vgboxart.com/view/3654/grand.theft....ies/?replies=18 ;)

Rechstreeks van die site gekopieërd:

My second fake boxart. This time of GTA San Andreas Stories. Can bwe easily detected as fake since the Stories series of GTA for PSP uses different artworks than the orgiginal ones for PS2. If it wasn't for that, it could easily be passed as a true leak or something. xD

VGboxart is een website voor FAKE boxart ;)

Maar even serieus, kan dit topic niet gewoon op slot en voor eeuwig weg kwijnen? Het is nu wel duidelijk dat er niks meer gebeurt met SA Stories, en het enige wat hier geplaatst word is "omg ja die moet er echt komen!" of een (nutteloze) discussie over de kracht van consoles :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind zelf ook dat GTA SAS ook op de pc moet komen... R* zal daar bakken met geld mee verdienen en ik denk niet dat iemand speciaal voor één spel een PSP gaat kopen... En "De Stories" laten zien wat er voor de normale game gebeurde en dat is altijd heel interessant om te weten... Zelf vond ik GTA:VC echt super qua het verhaal... Ik heb zelf even de walktrouch van GTA:VCS gelezen en het lijkt me leuk om te spelen alleen heb ik geen PSP en ik ben ook niet van plan om er een te kopen omdat ik zelf de Graphics té min vind... En dan wil het ook nog soms amper laden omdat het te groot is... Daarom denk ik dat SAS echt supertraag zal zijn als hij überhaupt komt... Als hij komt dan toch liever voor de PC... Dit was even mijn mening...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik hoop ook echt net als jullie heel erg dat Rockstar ook en SAS gaat maken, want ik vond SA al helemaal te gek en dan moet Rockstar het wel op de PC uit laten komen :dans::dans::dans::dans::tu::tu::tu::tu::D:D:D:D:D:Y:Y

Ik zou het helemaal te gek vinden van Rockstar Games als ze dat zouden doen

Bewerkt: door Danny13091994
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind niet dat er een SA stories moet komen.

Ik denk dat de echte SA al goed genoeg was. Je kunt hiermee niks meer toevoegen

aan San Andreas denk ik. En eigenlijk zijn de stories alleen leuk als je het verhaal

die in de stad speelde niet zo goed kent.

Dus voor mij hoeft het niet. En GTA4 moet alle records natuurlijk breken. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het onmogelijk is, en wel hier om.

Als je achterop het speldoosje van de orgineele San Andreas kijkt zie je dat de minimale processor eisen 1 Ghz is. Maar om het spel gedelijk te spelen heb je denk ik wel 1,2 of 1,4 Ghz nodig. GTA III en Vice City hebben ze ook nog maar net draaiend gekregen op de psp. Die spellen waren ongeveer 800 Mhz. Maar het is volgens mij onmogelijk om 1,2 Ghz op een aparaatje dat max. 333 Mhz (volgens mij) aankan.

Maar toch hoop ik, al is het misschien omogelijk, dat er toch nog een GTA San Andreas Stories uitkomt!

de 'slim' had meer denkkracht dacht ik

Nauwelijks, de Fat en de Slim zijn bijna identiek qua hardware, misschien zijn er wat kleine dingen gefinetuned maar ze zijn nog altijd bijna het zelfde. Het verschil in de Slim zit hem in het gewicht en de grootte. De Slim is lichter en kleiner, en de positie van de controls is verandert. En je kan hem aansluiten op een TV, maar verder is er niks aan verandert qua hardware.

Greetz :sigaar:

Daar vergis je je lelijk in. De Slim heeft toch wat meer power dan de Fat. En dat is goed te merken zodra ik Sims 2 in de Fat doe, en daarna in de Slim. Trouwens, Skype is ook alleen mogelijk met de Slim..

Btw, sorry van een quote uit vorige pagina :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het hoeft van mij niet, btw, de PSP zal SAS nooit aankunnen. Rockstar moet gewoon de oude gta's achter zich laten. :Y

Ze blijven het maar zeggen he!!!!

Kijk maar eens op youtube:PSP san andreas!

Legaal met een PS2 disk converteren in een psp bestand.ik

heb hier een topicover gemaakt en het is niet fake.PSP kan

meer dan je denkt.En als ze zouden een SAS voor PSP maken,dan alleen Las venturas ofzo

bereikbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...