Jump to content

San Andreas Stories


PatrickW

Moet er een SA-Stories komen?  

1384 leden hebben gestemd

  1. 1. geef je mening:

    • Ja, de vorige Stories waren ook top.
      505
    • Ja, maar alleen als er ook een PC versie komt.
      364
    • Nee, de Stories is uitmelkerij van het GTA concept.
      78
    • Nee, RockStar moet alle energie stoppen in GTA-IV.
      245
    • geen mening, de Stories boeien me niet.
      81


Recommended Posts

Ik vind de stories wel leuk. Ik heb er zelf geen een maar het lijkt me leuk dat je een GTA hebt gedaan en dat je dan weet wat daar voor gebeurde. GTA vind ik nog wel het leukst om de mooie verhalen die er aan vast zitten en met de stories maken ze dat helemaal af vind ik. :Y Als ze nog een storie willen maken voor Sa dan vind ik dat ze daar wel een beetje laat mee zijn aangezien iedereen nu bezig is met IV en R* is nu bezig met DLC dus ik denk dat degenen die graag een storie willen van Sa het wel kunnen schudden.

sh*t daar heb ik niet aan gedacht :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 321
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    18

  • Dakendak

    10

  • Jimmiefitz

    10

  • Michael_Scofield94941

    9

Ik vind de stories wel leuk. Ik heb er zelf geen een maar het lijkt me leuk dat je een GTA hebt gedaan en dat je dan weet wat daar voor gebeurde. GTA vind ik nog wel het leukst om de mooie verhalen die er aan vast zitten en met de stories maken ze dat helemaal af vind ik. :Y Als ze nog een storie willen maken voor Sa dan vind ik dat ze daar wel een beetje laat mee zijn aangezien iedereen nu bezig is met IV en R* is nu bezig met DLC dus ik denk dat degenen die graag een storie willen van Sa het wel kunnen schudden.

sh*t daar heb ik niet aan gedacht :bonk:

Die wordt gemaakt door Rockstar North, de Stories zijn het grootste gedeelte gemaakt door Rockstar Leeds. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Frontpage-Poll

Geef je mening over een vervolg op de GTA Stories reeks.

jaaa doen nu , direct , eentje met lekker veel zijmisies , eentje die me langer zoet houdt dan 4 , de vorige stories vind ik super , dus...

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb al verschillende valse trailers gezien over SAS en er staat er meestal op coming octobre 2008 :Y , maar is er eigenlijk een officiele trailer van rockstar,en komt SAS er wel ?

Bewerkt: door gtafreak_124
Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar heeft nog nooit melding gemaakt van San Andreas Stories. Dus een trailer van Rockstar is er ook zeker nog niet.

Of San Andreas Stories er komt, blijft dus een groot vraagteken.

Dan moeten we gewoon hopen van wel toch ?

Maar zoals er al gezegt wordt heel veel dingen moet weggehaald worden :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als het op de Psp zou uitkomen zal het maar 1 stad zijn, Bijvoorbeeld: alleen los Santos, Alleen San Fierro Etc.

Want de grootte van de gehele staat zal de Psp helaas niet aankunnen...

Greetz Dark_Zemy.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik al zei hier,een goed idee voor de PSP zou dat alleen

Las Venturas,of San fierro zou betreedbaar zijn.

En wat wou je dan doen met Los Santos? Weglaten? Dat ziet er ook zo vaag uit.

Vaag, dat is lame als je Los Santos weg zou laten, het meeste gebeurde juist in LS.

Mij boeit het niet of ze SA voor de psp uitbrengen, heb er toch geen :tu:

Greetz

Zwak dat je dat zegt,gewoon omdat je geen PSP hebt.

We hebben het wel over een gangster spel zoals san andreas en neit zo'n mafia achtig spel zoals vice city. Dan moet het juist ik los santos afspelen hoe wil je dat erbuiten laten het moet gwn los santos zijn en een veel details. Dan moet bijvoorbeeld cesar ( :D ) vialpando de hoofdpersoon zijn. Want dat is iemand uit los santos en hij heeft niets te maken met grove street en is het een heel nieuwe verhaal !!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik betwijfel of Rockstar deze moet maken. De stories die er nu zijn (Liberty City stories, Vice City Stories) vond ik erg slecht. Daarom betwijfel ik als Rockstar Sas zou maken, dat het dan ook slecht zal zijn. Maar dat weet ik ook niet zo omdat er nu GTA IV met de prachtige graphics uitgekomen is.

Maar als San Andreas Stories dezelfde graphics zou hebben als GTA IV, met de mogelijkheden uit GTA:SA, zou het dé GTA van nu zijn ;) Dus daarom nou weer wel...

Groeten,

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...