Jump to content

San Andreas Stories


PatrickW

Moet er een SA-Stories komen?  

1384 leden hebben gestemd

  1. 1. geef je mening:

    • Ja, de vorige Stories waren ook top.
      505
    • Ja, maar alleen als er ook een PC versie komt.
      364
    • Nee, de Stories is uitmelkerij van het GTA concept.
      78
    • Nee, RockStar moet alle energie stoppen in GTA-IV.
      245
    • geen mening, de Stories boeien me niet.
      81


Recommended Posts

Geen idee, maar het is wel duidelijk dat de PSP langzaam aan zijn einde komt. In 2006 kwamen de meeste goede games uit, maar anno 2009 krijg je gewoon geen toppers meer op de PSP. De enige game die wellicht populair zou kunnen worden, is dan toch wel Resistance: Retribution. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 321
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    18

  • Dakendak

    10

  • Jimmiefitz

    10

  • Michael_Scofield94941

    9

Dan downloaden van psp games waar Sony steeds over zeikt valt heel erg mee. Volgens tellingen van Dark_Alex (die de befaamde M33 firmware maakt) is ongeveer 5% van alle psp's omgebouwd. Voor de pc word er vele malen meer gedownload.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan downloaden van psp games waar Sony steeds over zeikt valt heel erg mee. Volgens tellingen van Dark_Alex (die de befaamde M33 firmware maakt) is ongeveer 5% van alle psp's omgebouwd. Voor de pc word er vele malen meer gedownload.

Ja, voor de PC word inderdaad meer gedownload, maar er word wel erg veel gedownload voor de PSP. In elk geval meer als voor de DS, en als de rest van de consoles. En weet je hoe dat komt? Het is voor de PSP erg simpel om de handheld te kraken.

Maar de tellingen zeggen niks. Allemaal gemiddelden, maar typ maar eens 'psp ombouwen' in in Google, en let maar op hoeveel zoekresultaten je krijgt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
misschien dan toch maar de dual layer umd uitvinden haha :D:D:puh:
Misschien kun je de volgende keer naar de datum van de laatste posts kijken. De laatste post was 3 maand geleden. En het topic is ook nog eens 3 maand en 2 jaar geleden gestart. Ik denk niet dat deze post nog nodig is.

Volgende keer beter opletten.

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk moeten ze dit spel gaan maken.

Ik vond de andere Stories ook wel leuk en heb ze ook allebei in mijn bezit.

En GTA SA is op dit moment een van mijn favorieten dus ik kan niet wachten op GTA SAS als die eraan gaat komen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Echt wel! Ik heb op youtube trouwens iets gezien hoe het op de psp gemaakt moet worden het is wel slim

www.youtube.com/watch?v=HsgyOLT2y8Q

Btw Het moet wel op de psp komen

want daar is het tenslote begonnen en ik vind niet dat ie op de pc moet

Link to comment
Delen op andere websites

Echt wel! Ik heb op youtube trouwens iets gezien hoe het op de psp gemaakt moet worden het is wel slim

www.youtube.com/watch?v=HsgyOLT2y8Q

Btw Het moet wel op de psp komen

want daar is het tenslote begonnen en ik vind niet dat ie op de pc moet

Gozer, ik neem aan dat de video van jou komt want de naam komt grotendeels overeen, even wakker worden: dit idee is absoluut niet van jou. Sony wil al een behoorlijke tijd heel graag van de UMD af, en er zijn al plannen om de nieuwste games alleen in de PSN Store te laten verschijnen. Ja het idee is goed, maar absoluut niet nieuw.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt wel! Ik heb op youtube trouwens iets gezien hoe het op de psp gemaakt moet worden het is wel slim

www.youtube.com/watch?v=HsgyOLT2y8Q

Btw Het moet wel op de psp komen

want daar is het tenslote begonnen en ik vind niet dat ie op de pc moet

Alsof het geheugen het enigste probleem is, in je video zeg je zelf dat het dan mogelijk moet zijn om GTA IV Stories te maken...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de vorige stories niet echt leuk. Daarom kan rockstar denk ik beter zijn energie in een geheel nieuw spel steken. Dit is zoals er in de poll al staat uitmelken van een gta concept.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik zou heel graag willen dat GTA San Andreas Stories voor PSP uitkomt, maar een UMD schijfje is maar slechts 1,8 GB. De enige mogelijkheid zou zijn : Een memory stick van 8 GB gebruiken zoals Falconi zegt ofwel Minder wagens in het spel, minder rondlopende mensen, onnodige gebouwen wegdoen, minder missies maar betere, minder radio zenders en muziek, and last but not least, zet het gevangenis eiland ALCATRAZ er ook in met een Break Out missie :tu::tu:

Bewerkt: door Michael_Scofield94941
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het zou wel kunnen want die nieuwe PSP GO maakt gebruik van downloadable content. Je kunt het dus tegenwoordig downloaden vanaf de Playstation Store waarschijnlijk, dus zo zou een evt. San Andreas Stories wel mogelijk zijn, aangezien het niet meer op een UMD van beperkte capaciteit hoeft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Van mij mag er echt een SAS of een vervolg komen.. GTA Sa is me zeer goed bevallen..

Waarom vervolg: Ik speelde GTA SA snel uit omdat ik hem zo leuk vond en ik had de storyline eigenlijk nog langer willen spelen. En Salvatore Leone zei dat CJ en zijn familie dood waren omdat hij hem erin getuind heeft. En: Kendl zei in de laatste cutscene dat er problemen waren in San Fierro en Las Venturas.

Daar zou nog best wat mee gedaan kunnen worden!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...