Jump to content

San Andreas Stories


PatrickW

Moet er een SA-Stories komen?  

1384 leden hebben gestemd

  1. 1. geef je mening:

    • Ja, de vorige Stories waren ook top.
      505
    • Ja, maar alleen als er ook een PC versie komt.
      364
    • Nee, de Stories is uitmelkerij van het GTA concept.
      78
    • Nee, RockStar moet alle energie stoppen in GTA-IV.
      245
    • geen mening, de Stories boeien me niet.
      81


Recommended Posts

  • Reacties 321
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    18

  • Dakendak

    10

  • Jimmiefitz

    10

  • Michael_Scofield94941

    9

Zou leuk zijn als ie kwam

Maar laten we wel wezen

Dit gaat gewoon niet gebeuren

Als het wel zo is wil ik echt een mutliplayer optie

Online natuurlijk ;)

Op PSP online ?

Ik denk niet dat dat zal gebeuren, aangezien het bij GTA Chinatown Wars op PSP ook niet was :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind van wel. De vorige Stories waren redelijk succesvol. Er zit een redelijk gat tussen 1986 en 1992. In 1986 speelde Vice City zich af en in 1992 speelde San Andreas zich af. Het zou leuk zijn als dat gat van 6 jaar wordt ingevuld. Alleen is de vraag waar San Andreas Stories op moet worden uitgebracht. San Andreas is best wel groot. Ik denk dat uitbrengen op de PSP niet erg realistisch is, aangezien de PSP Vice City Stories nog maar net aan kon. Maar misschien zijn er meer mogelijkheden bijgekomen om een grote game over te zetten op de PSP.

Sorry voor die bump maar als ze nou San Andreas verkleinen bijvoorbeeld Minder Auto's de country weg en alleen de steden en de graphics van LCS en VCS het kan toch maar ik denk niet dat hij dan word verkocht

Link to comment
Delen op andere websites

Ze kunnen GTA SAS gemakkelijk maken, de PSP GO is er met zijn 16 GB intern geheugen, voor de oude PSP's moeten ze het dan maar op een memory stick van 8GB uitbrengen, het maakt niet uit als hij 50+ euro kost, zolang hij maar uitkomt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Die is zelfs nog erger :7 , die is altijd stoned en heeft niet zo'n goed verleden, al zou het wel grappig kunnen zijn als Ryder... XD

'Niet zo'n goed verleden' ... De andere mensen dei je moest spelen waren anders ook geen weldoeners he :bonk: ... En misschien een verhaal dat je geld verdiend om van je drugs-probleem af te komen ;) .... Ha .... SWeet dreams ...

Het gaat er meer om over zijn verleden tegenover Grove, daar zit het een beetje mis :7 .

Ik vond Cesar en Woozi anders wel goede kandidaten voor als SAS ooit zou komen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vond Cesar en Woozi anders wel goede kandidaten voor als SAS ooit zou komen. ;)

Het kan wel maar Woozie kan logischerwijs niet, denk maar even ;) en Cesar zou dan wel weer heel goed kunnen.

Ik denk niet meer dat hij nog gaat komen, maar binnen 3 dagen heb ik toch GTA IV en PS3 :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

ja,maar kijk naar gta vcs die kan psp nog net aan waaroom zon groote game dan wel??? of psp moet slimmer en beter worden maar wie weet maaken ze het!

Die is zelfs nog erger :7 , die is altijd stoned en heeft niet zo'n goed verleden, al zou het wel grappig kunnen zijn als Ryder... XD

'Niet zo'n goed verleden' ... De andere mensen dei je moest spelen waren anders ook geen weldoeners he :bonk: ... En misschien een verhaal dat je geld verdiend om van je drugs-probleem af te komen ;) .... Ha .... SWeet dreams ...

Het gaat er meer om over zijn verleden tegenover Grove, daar zit het een beetje mis :7 .

en mischien het feit dat hij in san andreas is vermoord dus hoe komt hij dan terug??? xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond Cesar en Woozi anders wel goede kandidaten voor als SAS ooit zou komen. ;)

Het kan wel maar Woozie kan logischerwijs niet, denk maar even ;) en Cesar zou dan wel weer heel goed kunnen.

Het kan toch zijn dat Woozie pas aan het einde van de storyline blind word? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan toch zijn dat Woozie pas aan het einde van de storyline blind word? :puh:

Er wordt nu je het zegt, nergens in het spel gezegt wanneer Woozie blind werd, maar wat heb je ermee als je na het voltooien van de verhaallijn, blind de straat wilt oversteken? Dat kan voor lachwekkende momenten zorgen, maar zekerenvast voor heel veel ergernis :7 . Of hij wordt gewoon niet blind in het verhaal maar erna... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan toch zijn dat Woozie pas aan het einde van de storyline blind word? :puh:

Er wordt nu je het zegt, nergens in het spel gezegt wanneer Woozie blind werd, maar wat heb je ermee als je na het voltooien van de verhaallijn, blind de straat wilt oversteken? Dat kan voor lachwekkende momenten zorgen, maar zekerenvast voor heel veel ergernis :7 . Of hij wordt gewoon niet blind in het verhaal maar erna... :7

Als er als volgende GTA GTA SAS zou uitkomen zou het denk ik niet Woozie zijn, omdat Huang Lee ook een lid van de Triads was. En hij is blind...

Link to comment
Delen op andere websites

Als er als volgende GTA GTA SAS zou uitkomen zou het denk ik niet Woozie zijn, omdat Huang Lee ook een lid van de Triads was. En hij is blind...

Waarom is het verband tussen Woozie en Huang een bezwaar voor demogelijkheden van Woozie als protagonist van GTA SAS? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...