Jump to content

San Andreas Stories

PatrickW

Moet er een SA-Stories komen?  

1384 leden hebben gestemd

1. 1. geef je mening:

• Ja, de vorige Stories waren ook top.
      505
    • Ja, maar alleen als er ook een PC versie komt.
      364
    • Nee, de Stories is uitmelkerij van het GTA concept.
      78
    • Nee, RockStar moet alle energie stoppen in GTA-IV.
      245
    • geen mening, de Stories boeien me niet.
      81

Recommended Posts

Nee, dat is uitmelkerij. Ik heb het een tijdje geleden al eerder gezegd, maar ik vind alle 'Stories' een vorm van uitmelkerij. Natuurlijk is het leuk dat je voortaan ook Vice City in de trein kunt spelen, maar de Stories voegen niet echt iets toe aan de GTA-Serie. GTA3 was revolutionair, GTA Vice City had helikopters en een fantastische sfeer, San Andreas had een enorm gebied met veel nieuwe mogelijkheden, maar de Stories bieden niet echt iets nieuws. De missies zijn niet vernieuwend, de voertuigen zijn grotendeels hetzelfde, de omgevingen zijn hetzelfde, veel wapens zijn hetzelfde en de meeste mogelijkheden zijn hetzelfde. Makkelijk cashen voor Rockstar en Sony op die manier, maar niet leuk voor de gamers die iets nieuws willen.

Delen op andere websites

• Reacties 321
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

18

• Dakendak

10

• Jimmiefitz

10

• Michael_Scofield94941

9

Nee, dat is uitmelkerij. Ik heb het een tijdje geleden al eerder gezegd, maar ik vind alle 'Stories' een vorm van uitmelkerij. Natuurlijk is het leuk dat je voortaan ook Vice City in de trein kunt spelen, maar de Stories voegen niet echt iets toe aan de GTA-Serie. GTA3 was revolutionair, GTA Vice City had helikopters en een fantastische sfeer, San Andreas had een enorm gebied met veel nieuwe mogelijkheden, maar de Stories bieden niet echt iets nieuws. De missies zijn niet vernieuwend, de voertuigen zijn grotendeels hetzelfde, de omgevingen zijn hetzelfde, veel wapens zijn hetzelfde en de meeste mogelijkheden zijn hetzelfde. Makkelijk cashen voor Rockstar en Sony op die manier, maar niet leuk voor de gamers die iets nieuws willen.

Ik ga voor de direct quote!

Ben het er 100% mee eens.

Delen op andere websites

En hierbij sluit ik me ook aan :*D Dat Rockstar maar goed voorwerkt aan GTA IV, daar zullen ze volgens mij ook veel meer mee verdienen dan met een "nieuwe" GTA "remake".

Delen op andere websites

En hierbij sluit ik me ook aan :*D Dat Rockstar maar goed voorwerkt aan GTA IV, daar zullen ze volgens mij ook veel meer mee verdienen dan met een "nieuwe" GTA "remake".

Het begint saai te worden, maar ook ik sluit me hier helemaal bij aan. Tevens wil ik eraan toevoegen dat ik wel een Stories zal kopen als er één op de pc uitkomt. Ook dat is uitmelkerij, maar als fan wil je ze toch eigenlijk allemaal hebben ^_^

Delen op andere websites

Het zou wel leuk zijn als San Andreas Stories kwam. Ik denk dat dat ook gaat gebeuren want tot nu toe zijn alle GTA's die op de PS2 te vinden zijn, Nagebouwd, verbeterd en omgedoopt tot de ''Stories :puh:

Maar ik vindt dat als ze het doen, ze het goed moeten doen. Dus geen kleine verbeteringen. Nee, ik vindt dat de multiplayer moet worden opgekrikt tot aan online gaming :Y Dit was mijn speech over SAS :puh:

:cya:

P.S. Ik heb trouwens gekozen voor Ja, de vorige Stories waren ook top :bier:

Bewerkt: door Steel Dogg
Delen op andere websites

Ik denk niet dat de psp het aankan omdat de ps2 San Andreas met moeite aankon, en verbeter me als het niet zo is, maar ik denk dat de ps2 toch betere hardware heeft als de psp, terwijl ik sommige spellen er wel mooier uit vind zien op de psp, maar goed, zover mijn reactie.

markps3fanman

Delen op andere websites

Ja, ik vindt dat er moet zeker weten een Grand Theft Auto: San Andreas Stories moet komen.

Weer een echte uitdaging voor Rockstar: zo'n grote stad en die vele mogelijkheden op een UMD te zetten. :Y

Na Grand Theft Auto: Vice City Stories zit ik helemaal op een nieuwe GTA te wachten... :*D

Delen op andere websites

Jep, die moet er komen. Ook al speel ik sommige GTA's niet omdat ik dat niet kan, toch wil ik de hele verhaallijn weten en de onopgevulde gaten ben ik vooral benieuwd naar :D.
Ja, ik vindt dat er moet zeker weten een Grand Theft Auto: San Andreas Stories moet komen.

Weer een echte uitdaging voor Rockstar: zo'n grote stad en die vele mogelijkheden op een UMD te zetten. :Y

Na Grand Theft Auto: Vice City Stories zit ik helemaal op een nieuwe GTA te wachten... :*D

Hier sluit ik me mee aan

Delen op andere websites

Een San Andreas Stories zou een logische stap zijn en zo ook het Stories rijtje afsluiten, in de hoop dat er dan eens een totaal nieuwe GTA komt op de PSP. Alleen vrees ik dat we nog tot eind 2008 zullen mogen wachten op SAS (indien die er komt) omdat San Andreas niet bepaald klein is en GTA IV er nog eens tussen komt.

Delen op andere websites

Ik hoop het, en ik denk het. Er is een hoop geld te halen in dit soort games, zeker voor de GTA-gamers. GTA Vice City Stories zou ook PSP-exlusive worden, maar omdat Rockstar meer geld wil verdienen, doen ze hem net als GTA Liberty Stories toch op de PS2. Daarom denk ik dat er een San Andreas Stories komt, het is gewoon een game die een PSP-gamer niet mag missen. San Andreas was een spel die goed verdiende en als deze op de PSP ko mt, heeft Rockstar een vollere spaarpot.

Niet alle 3D Grand Theft Auto's zijn overgezet naar de PSP, alleen San Andreas moet nog. Het zal raar zijn als ze die niet doen, Rockstar is echt niet gek, ze weten wat ze doen. Als er geld te halen valt, doen ze het onmogelijke, San Andreas op de PSP krijgen. Zoiets kan de PSP theoretisch niet aan, maar Rockstar doet het zo dat het praktisch wel kan. Let op me woorden, game-makers zijn slimmer dan je denkt......

Delen op andere websites

Ik hoop van wel, maar niet dat ie dan weer exclusief voor de PSP wordt gemaakt, maar ook voor de PC en PS2 etc. Er zijn namelijk nog een hoop vragen onbeantwoord in SA, dus een SAS zou absoluut niet slecht zijn.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...