Jump to content

San Andreas Stories


PatrickW

Moet er een SA-Stories komen?  

1384 leden hebben gestemd

  1. 1. geef je mening:

    • Ja, de vorige Stories waren ook top.
      505
    • Ja, maar alleen als er ook een PC versie komt.
      364
    • Nee, de Stories is uitmelkerij van het GTA concept.
      78
    • Nee, RockStar moet alle energie stoppen in GTA-IV.
      245
    • geen mening, de Stories boeien me niet.
      81


Recommended Posts

  • Reacties 321
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    18

  • Dakendak

    10

  • Jimmiefitz

    10

  • Michael_Scofield94941

    9

Als er als volgende GTA GTA SAS zou uitkomen zou het denk ik niet Woozie zijn, omdat Huang Lee ook een lid van de Triads was. En hij is blind...

Waarom is het verband tussen Woozie en Huang een bezwaar voor demogelijkheden van Woozie als protagonist van GTA SAS? :puh:

Jij bent vast fan van Woozie, maar ik zou het niet leuk vinden om twee keer een lid van de triads te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken Woozie niet eens... Ik weet alleen van jullie dat hij blind is dus... (En trouwens, wat maakt het uit, zefs al ben je 2 keer lid van dezelfde gang... Alles gaat toch anders zijn)

Ja dat kan best, maar je hebt wel de hele tijd chinese gasten om je heen, ik ben geen racist, maar ik heb daar geen zin in.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat kan best, maar je hebt wel de hele tijd chinese gasten om je heen, ik ben geen racist, maar ik heb daar geen zin in.

Ja in SA en VCS speel je een zwarte en ben je continu omringt door zwarte mensen, maar daar heb je toch ook geen problemen mee? :7 Er is eigenlijk geen reden waarom het geen vrouw is, maar je snapt zelf wel dat dat een raar speelgevoel moet geven...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat kan best, maar je hebt wel de hele tijd chinese gasten om je heen, ik ben geen racist, maar ik heb daar geen zin in.

Ja in SA en VCS speel je een zwarte en ben je continu omringt door zwarte mensen, maar daar heb je toch ook geen problemen mee? :7 Er is eigenlijk geen reden waarom het geen vrouw is, maar je snapt zelf wel dat dat een raar speelgevoel moet geven...

VCS speel ik niet en SA is niet waar, alleen de leden van Grove Street zijn zwart. Met nog een paar andere. Ik kan genoeg bedenken die niet zwart zijn. Neem Catalina, dat is een vrouw die je best kan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

VCS speel ik niet en SA is niet waar, alleen de leden van Grove Street zijn zwart. Met nog een paar andere. Ik kan genoeg bedenken die niet zwart zijn. Neem Catalina, dat is een vrouw die je best kan spelen.

Vind jij dat? Catalina is de zogenoemde bitch in III en in SA doet ze voor die rol ook goed haar best, dat lijkt me trouwens ook helemaal geen leuk personage om te spelen, je zou op den duur ook echt willen dat ze wordt omvereschoten of zoiets dergelijke :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

VCS speel ik niet en SA is niet waar, alleen de leden van Grove Street zijn zwart. Met nog een paar andere. Ik kan genoeg bedenken die niet zwart zijn. Neem Catalina, dat is een vrouw die je best kan spelen.

Vind jij dat? Catalina is de zogenoemde bitch in III en in SA doet ze voor die rol ook goed haar best, dat lijkt me trouwens ook helemaal geen leuk personage om te spelen, je zou op den duur ook echt willen dat ze wordt omvereschoten of zoiets dergelijke :7 .

Zo bedoel ik het niet. Maar zij hoort bij een gang enz. Het is een voorbeeld. Ezlizabeta Torres dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Elizabetha is ook zo'n verhaal, natuurlijk lang niet zo erg als Catalina, maar Ze is wel wat langs de mollige kant en dat is niet zo'n geweldig uitgangspunt, Torres zou trouwens niet kunnen voorkomen in SAS...

Link to comment
Delen op andere websites

Elizabetha is ook zo'n verhaal, natuurlijk lang niet zo erg als Catalina, maar Ze is wel wat langs de mollige kant en dat is niet zo'n geweldig uitgangspunt, Torres zou trouwens niet kunnen voorkomen in SAS...

Zo bedoel ik het allemaal niet. Het is duidelijk dat jij een man wil. Elizabeta kan toch geëmigreerd zijn? Er kan ook een geheel nieuw iemand komen. Hoeveel vrouwen zouden er trouwens bij Rockstar werken?

Link to comment
Delen op andere websites

Zo bedoel ik het allemaal niet. Het is duidelijk dat jij een man wil. Elizabeta kan toch geëmigreerd zijn? Er kan ook een geheel nieuw iemand komen. Hoeveel vrouwen zouden er trouwens bij Rockstar werken?

Ik heb liever een man omdat het dan makkelijker is om de handelingen van de protagonist te begrijpen, hoe je het ook keert of draait, het is altijd makkeijker om handelingen vna ene man als man te begrijpen als die van een vrouw.

Elizabetha bestaat niet in het III-universum...

Ik zou niet weten hoeveel vrouwen er bij R* werken en eerlijk gezegt, het kan me niet schelen, zolang dat de R*medewerkers hun werk goed uitvoeren maakt het mij echt niet uit welke huidskleur, afkomst of sexe ze hebben en als ze het niet goed doen ook niet hoor :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb liever een man omdat het dan makkelijker is om de handelingen van de protagonist te begrijpen, hoe je het ook keert of draait, het is altijd makkeijker om handelingen vna ene man als man te begrijpen als die van een vrouw.

Elizabetha bestaat niet in het III-universum...

Ik zou niet weten hoeveel vrouwen er bij R* werken en eerlijk gezegt, het kan me niet schelen, zolang dat de R*medewerkers hun werk goed uitvoeren maakt het mij echt niet uit welke huidskleur, afkomst of sexe ze hebben en als ze het niet goed doen ook niet hoor :7 .

Hoe weet je dat zo zeker van die handelingen enzo? Als je nog nooit als protagonist een vrouw hebt gehad kan je dat ook niet weten. Maar als SAS zou uitkomen, zou het toch in het 4 era afspelen? Ja, ze moeten het goed doen, maar ik ben toch benieuwd.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nog nooit als protagonist een vrouw hebt gehad kan je dat ook niet weten.

Laat ik het zo stellen: wie begrijp jij beter? Mannen of vrouwen, als man dan.

Als SAS zou uitkomen speelt het zich af in de III-era, toch als het zich n hetzelfde SA afspeelt ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nog nooit als protagonist een vrouw hebt gehad kan je dat ook niet weten.

Laat ik het zo stellen: wie begrijp jij beter? Mannen of vrouwen, als man dan.

Als SAS zou uitkomen speelt het zich af in de III-era, toch als het zich n hetzelfde SA afspeelt ;) .

Een man beter, maar ik ben niet zoals de protagonisten in de GTA's.

Oké, maar dan zou het wel het RAGE engine hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...