Jump to content

San Andreas Stories


PatrickW

Moet er een SA-Stories komen?  

1384 leden hebben gestemd

  1. 1. geef je mening:

    • Ja, de vorige Stories waren ook top.
      505
    • Ja, maar alleen als er ook een PC versie komt.
      364
    • Nee, de Stories is uitmelkerij van het GTA concept.
      78
    • Nee, RockStar moet alle energie stoppen in GTA-IV.
      245
    • geen mening, de Stories boeien me niet.
      81


Recommended Posts

  • Reacties 321
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    18

  • Dakendak

    10

  • Jimmiefitz

    10

  • Michael_Scofield94941

    9

Oké, maar dan zou het wel het RAGE engine hebben?

Hoogstwaarschijnlijk, maar laten we het erop houden... het komt toch niet :7 .

Nee denk het ook niet, maar er komt vast nog wel een nieuwe GTA in San Andreas. Zijn er al plannen voor een volgende GTA?

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, maar dan zou het wel het RAGE engine hebben?

Hoogstwaarschijnlijk, maar laten we het erop houden... het komt toch niet :7 .

Nee denk het ook niet, maar er komt vast nog wel een nieuwe GTA in San Andreas. Zijn er al plannen voor een volgende GTA?

Er is nog niks bekend over een eventueel volgende GTA

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...
  • 2 weken later...

Als ze hem ''GTA San Andreas Stories of Los Santos'' noemen en vervolgens alleen Los Santos speelbaar maken zou hij makkelijk op de Psp kunnen. Een versie voor de Ps2 lijkt me ook niet verkeerd :t .

Een PSP kan best heel SA draaien hoor, er zijn ondertussen mods beschikbaar voor de PSP en SA loopt gewoon lekker op de PSP.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nog nooit als protagonist een vrouw hebt gehad kan je dat ook niet weten.

Laat ik het zo stellen: wie begrijp jij beter? Mannen of vrouwen, als man dan.

Als SAS zou uitkomen speelt het zich af in de III-era, toch als het zich n hetzelfde SA afspeelt ;) .

Ik ben het helemaal met je eens, Lennart. Ik kan me beter inleven in een mannelijk personage dan in een vrouwelijk personage. Meestal ben je in GTA de gast die keihard tekeergaat. Ik zie een vrouw dat niet zo snel doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nog nooit als protagonist een vrouw hebt gehad kan je dat ook niet weten.

Laat ik het zo stellen: wie begrijp jij beter? Mannen of vrouwen, als man dan.

Als SAS zou uitkomen speelt het zich af in de III-era, toch als het zich n hetzelfde SA afspeelt ;) .

Ik ben het helemaal met je eens, Lennart. Ik kan me beter inleven in een mannelijk personage dan in een vrouwelijk personage. Meestal ben je in GTA de gast die keihard tekeergaat. Ik zie een vrouw dat niet zo snel doen.

Nieuw wapen : de handtas :eten: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Zou me leuk lijken als dit spel (als ie ooit zou uitkomen) juist niet op de PSP uitkomt, maar op de huidige generatie smartphones! :D

Waar moet het dan ooit over gaan?

Het hele verhaal is verteld, wat wil jij daarin doen dan?

Als er een SAS uitzoukomen, dan zou die ook een volledig nieuwe verhaallijn hebben. Net zoals LCS en VCS. Nieuwe missies, nieuwe personages enz enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb liever dat dit op de Next Generation Portable uit komt als dit zou komen en als ze het persee op een portable gaming device willen hebben want dan is de kwaliteit een stuk hoger denk ik. Maar ik denk dat er eerst een nieuwe console grand theft auto komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou me leuk lijken als dit spel (als ie ooit zou uitkomen) juist niet op de PSP uitkomt, maar op de huidige generatie smartphones! :D

Waar moet het dan ooit over gaan?

Het hele verhaal is verteld, wat wil jij daarin doen dan?

Als er een SAS uitzoukomen, dan zou die ook een volledig nieuwe verhaallijn hebben. Net zoals LCS en VCS. Nieuwe missies, nieuwe personages enz enz.

LCS (VCS weet ik niet) verwijst helemaal naar de gebeurtenissen voor de echte game.

Ik denk niet dat dat in San Andreas nodig is, die is al verteld.

San Andreas 2 zou wel kunnen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...