Jump to content

San Andreas Stories

PatrickW

Moet er een SA-Stories komen?  

1384 leden hebben gestemd

1. 1. geef je mening:

• Ja, de vorige Stories waren ook top.
      505
    • Ja, maar alleen als er ook een PC versie komt.
      364
    • Nee, de Stories is uitmelkerij van het GTA concept.
      78
    • Nee, RockStar moet alle energie stoppen in GTA-IV.
      245
    • geen mening, de Stories boeien me niet.
      81

Recommended Posts

Om een lang verhaal kort te maken: Mijn mening over de stories is nog altijd hetzelfde betekenend dat ik me toch het meest bij de uitmelkerij kan vinden. Ik heb inmiddels iedere GTA veelvuldig gespeeld en heb enkel bij de stories uitvoeringen nooit enige neiging gehad om ze aan te schaffen.

Maar om mijn persoonlijke mening er, hoewel het daar bij een poll om draait, toch enigsinds buiten te houden zou ik men er graag op attent maken dat als er al mensen zijn die 2 stories uitmelkerij vinden, er zeer waarschijnlijk mensen zijn die een serieus vooroordeel tegen GTA en Rockstar krijgen door een 3e deel in de storie-era.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat, als je al je games hermaakt en niets vernieuwends op de markt brengt, de mensen toch al gauw minder enthousiast worden of zelfs naar de, toch echt veel mindere in het GTA geval ;) , concurrent stappen.

Kort gesproken zou het naar mijn mening qua inkomen en klantbehoud verstandiger zijn om alle energie in een vernieuwende GTAIV te stoppen in plaats van in een San Andreas Stories die waarschijnlijk, gezien de verkoopcijfers van de stories, minder verkoopt en die dus mogelijk zelfs klanten 'verjaagt.'

Dit, economische, deel van mijn bezwaren is gebaseerd op het feit dat ik zelf van vernieuwing houd en bij series die in herhaling vallen of achteruit gaan bij de oude delen blijf hangen en de nieuwe na proberen niet eens koop, als iemand hier totaal verschillend tegen aan kijkt hoor ik het graag. :)

Mvg, Moonbeam

Bewerkt: door Moonbeam
Delen op andere websites

• Reacties 321
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

18

• Dakendak

10

• Jimmiefitz

10

• Michael_Scofield94941

9

Waarom is iedereen toch zo negatief over SAS. Ik bedoel waarom willen julie dat hij niet uitkomt op de psp.

Er zijn heus mensen die geen ps2 hebben en geen SA hebben gespeeld en wel een psp hebben en andere

GTA's wel hebben laat dat soort mensen toch SAS krijgen, want een bepaalde groep van Rockstar Games

gaat aan GTA IV verder en een andere maar wel kleinere groep gaat aan SAS werken lijkt me geen probleem. Ik heb wel een psp en een ps2 en als ze een SAS gaan maken dan moet dat ook met veel andere personage's. dat het bijv. met Tommy vercitti gaat, dat zou leuk zijn. :)

Greettzzz, Roneri

Delen op andere websites

Nee, :t

Ik vind dat Rokstar een beetje slecht aan het doen is, ik vind dat Rockstar gewoon weer een compleet nieuwe moet maken, net zo als GTA4. Want het is bijna nooit een verassing van hoe het spel eruit komt te zien. Ze konden volgens mij beter 1 of 2 nieuwen maken dan 2 of 3 oude spellen veranderen.

Delen op andere websites

Dit zullen ze niet zo snel meer doen.

In iedergeval zal hij dan niet voor de PSP uitkomen, omdat de toekomst niet zó snel gaat, dat je opeens 2GB meer op zo'n schijfje kan zetten.

Over het algemeen heb ik liever dat er toch een vervolg komt op San Andreas, waar Brian en de moeder van Carl Johnson nog leven.

Delen op andere websites

ze moeten dat niet doen ze moeten GTA IV maken behalve als dan SAS (San Anderas Stories(Schijt aan Sonja)) op de pc uitkomt, want ik vond het al onzin dat LCS en VCS niet op pc uitkwamen aangezien gta een PC-GAME is duss dat was ff mijn mening...

oja ik heb gestemt dus op de een na laatste

mvg

Delen op andere websites

Nee, er moet geen San andreas stories komen, waarom:

San Andreas is een groot landschap, dat betekent dat ze veel van de opslagruimte van de UMD (1,4 gigabyte als ik me niet vergis) moeten benutten aan het landschap.

En dan blijft er niet genoeg geheugen over voor de extra mogelijkheden (verscheidenheid aan auto's, vliegmogelijkheden, en vooral: de zijmissies).

Kortom zonder die extra mogelijkheden wordt San andreas stories gewoon een saai spel.

En daarom vind ik dat er geen San andreas stories moet komen (maar dat is mijn mening, ik zou zeggen, probeer me het tegendeel te bewijzen). :D <- hij staat achter de punt.

Delen op andere websites

ik vind en hoop echt dat r* de SA stories wel moet maken want het zou leuk zijn als ze een story triology zouden hebben en aangezien gta IV niet voor de psp wordt vind ik dat r* ook iets voor de psp moet maken

en als we dan toch bezig zijn maak dan de gta stories reeks maar af met SA stories

Delen op andere websites

Ik vind de stories wel leuk. We hebben net Liberty City Stories aangekocht (ben er wel wat laat mee inderdaad) maar ben er wel direct verslaafd aan.. Vind hem ondanks er veel hetzelfde is eigenlijk zelfs beter dan GTA III, terwijl dit toch in het verleden gaat. Van mij mag er dus gerust een San Andreas Stories komen

Delen op andere websites

Niet dat ik de storie's niet leuk vind hoor, maar laten ze vanaf nu echt energie gaan steken in GTA IV.

GTA IV moet alle vorige GTA's overtreffen met betere graphics, meer mogelijkheden, langere en betere storielines, meer wapens en meer muziek(!). Al helemaal als je bedenkt dat er ook al behoorlijke tegenhangers van GTA op de markt zijn zoals True Crime NY en Saints Row. De echte GTA-freak zal wel bij GTA blijven, maar de mensen die niet zo gta-fan zijn, stappen waarschijnlijk over naar een alternative

rpg free roaming game als die meer mogelijkheden bied.

Ze moeten bij rockstar wel bedenken dat er nu al behoorlijke tegenhangers zijn van GTA en dat ze met de nieuwe GTA alle andere spellen in het genre moeten overtreffen. Maar het zal ze wel lukken denk ik.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...