Jump to content

San Andreas Stories

PatrickW

Moet er een SA-Stories komen?  

1384 leden hebben gestemd

1. 1. geef je mening:

• Ja, de vorige Stories waren ook top.
      505
    • Ja, maar alleen als er ook een PC versie komt.
      364
    • Nee, de Stories is uitmelkerij van het GTA concept.
      78
    • Nee, RockStar moet alle energie stoppen in GTA-IV.
      245
    • geen mening, de Stories boeien me niet.
      81

Recommended Posts

Niet dat ik de storie's niet leuk vind hoor, maar laten ze vanaf nu echt energie gaan steken in GTA IV.

GTA IV moet alle vorige GTA's overtreffen met betere graphics, meer mogelijkheden, langere en betere storielines, meer wapens en meer muziek(!). Al helemaal als je bedenkt dat er ook al behoorlijke tegenhangers van GTA op de markt zijn zoals True Crime NY en Saints Row. De echte GTA-freak zal wel bij GTA blijven, maar de mensen die niet zo gta-fan zijn, stappen waarschijnlijk over naar een alternative

rpg free roaming game als die meer mogelijkheden bied.

Ze moeten bij rockstar wel bedenken dat er nu al behoorlijke tegenhangers zijn van GTA en dat ze met de nieuwe GTA alle andere spellen in het genre moeten overtreffen. Maar het zal ze wel lukken denk ik.

Rockstar North maakt en werkt aan GTA IV. De Stories zijn gemaakt door Rockstar Leeds.

De energie in IV zal dus niet verminderen. Natuurlijk werken er misschien mensen bij allebei maar IV zal nog steeds de overtreffer worden van San Andreas. De 'Stories' komen op de PSP uit en zullen daarom niet zoveel mogelijkheden bevatten als San Andreas, laat staan IV.

Delen op andere websites

• Reacties 321
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

18

• Dakendak

10

• Jimmiefitz

10

• Michael_Scofield94941

9

ik hoop niet dat er een san andreas stories komt veel te overdreven als het aan mij ligt is 10 jaar gta genoeg na gta4 moeten ze stoppen, geen sas!

Waarom zouden ze? Rockstargames heeft al tijden héél erg veel geld verdient op de verkopen van zowel die 'niet -stories' als de 'wel -stories'. Het is én blijft een commericeel bedrijf dat veel geld wilt verdienen. Als ze zouden stoppen met het maken van een van de beste, bekendste en best verkopende spellen ooit! Als je ziet hoeveel Rockstargames hierop verdient heeft zou je het logisch vinden dat ze doorgaan met het maken van GTA. Deze gegevens heb ik overigens, helaas, (nog) niet kunnen vinden.

Ik begrijp trouwens wél waarom je geen GTA's meer wilt! Het principe word in veel games (lichtjes) overgedaan en is dus vrijwel volledige 'uitgemolken', voorzover je díe term mag gebruiken bij GTA. Maar geloof mij, als GTA IV heel veel vernieuwing brengt wil je er nog meer! :)

Delen op andere websites

Het valt me erg op dat mensen die GEEN PSP en/of Stories hebben, op nee stemmen, en de mensen die weten hoe geweldig een Stories GTA (zoals ik) kan zijn, stemmen op wel een SAS. Blijkbaar hebben de Stories toch een bepaald charme dat je niet opmerkt als je erover leest op WikiGTA maar als je het zelf ervaart. Dus ik zou zeggen, koop het eens of probeer het in de game winkel voor je oordeelt! :sigaar:

Delen op andere websites

Ik heb voor San Andreas Stories gestemd, met name omdat de vorige ''Stories'' ook goed waren. Daar mag natuurlijk best een vervolg op komen. Ik vind het totaal geen uitmelkerij, maar eerder een must have game als je VCS en LCS ook al gespeeld hebt. Ook geeft het de verhalen van de Triology een leuke draai, en het is een soort van vervolg er op. Ik weet dat mensen SAS uitmelkerij of commercie zullen vinden, maar voor de mensen die al wat langer een PSP hebben zou het geweldig zijn als er een SAS komt. Mijn mening is dus dat het gewoon een vervolg is op eerdere Stories, die erg succesvol waren. De stad is hetzelfde, maar daarom vind ik het zeker geen uitmelkerij, zolang de spellen goed blijven. Hoe dan ook, ik ga SAS zeker kopen als deze daadwerkelijk komt :)

Delen op andere websites

Ik hoop niet dat er een San Andreas Stories komt. Ik denk dat San Andreas veel te groot is om in zijn geheel op een PSP te krijgen, en dan krijg je of een spel met meerdere UMD-Discs of een verkleinde San Andreas (denk daarbij bijvoorbeeld aan één van de 3 steden en het daaromheen gelegen gebied).

Ik heb geen PSP, maar zelfs als ik er een had dan zou ik een spel met meerdere UMD-Discs, waardoor je steeds van disc moet wisselen, erg irritant vinden. En een verkleind San Andreas is helemaal geen San Andreas meer, dan zou zo'n spel bijvoorbeeld Los Santos Stories genoemd moeten worden. En trouwens, als je van de ene kant van San Andreas naar de andere moet rijden ben je daar wel een tijdje mee bezig. En waar ga je uitgebreid zitten gamen? Thuis, achter je computer of console. De PSP is voor onderweg, die 5 minuten dat je op een tram staat te wachten, of het halfuur dat je in de trein zit.

Bovendien ben ik geen fan van spinn-offs, ik wil geen twee keer in dezelfde omgeving rijden ook al heeft die omgeving nieuwe missies, dat vind ik gewoon saai.

Delen op andere websites

wat is er eigelijk nieuw aan de stories ?
In de Stories kom je bijvoorbeeld meer te weten over bepaalde personen, onder andere hoe ze vroeger waren want tot nu toe gaan de Stories een paar jaar terug voor het jaartal van hun 'grote broer'. Ook zie je sommige dingen veranderen in de stad. Denk maar aan Sunshine Autos in Vice City en Sex Club 7 in Liberty City.
wat zou het verschil zijn tussen GTA SA en GTA SA stories ?
Allereerst een compleet nieuwe storyline en een ander hoofdpersonage. Misschien ook wat nieuwe features, al betwijfel ik dat. Maar goed... Vice City Stories is pas uit dus tegen die tijd kan er al heel wat veranderd zijn op vlak van UMD-mogelijkheden. :)
Delen op andere websites

san andreas stories moet komen!

dan heeft cj nog zijn moeder en dan weet iedereen hoe ze er uit ziet

en de laatste missie moet zijn dat zijn moeder dood is

en elke storie speelt zich 4 jaar terug af!

maar 1 probleem

cj zat in liberty city die tijd

een idee :*D : sweet als hoofdpersonage

probleem opgelost! :D

Delen op andere websites

Ik denk niet dat de PSP San Andreas aankan, want het is een zeer groot gebied. Of ze moeten de gamewereld verkleinen, want de PSP heeft nu al moeite met Vice City Stories. Ik ben echt bang dat dat niet gaat lukken om een hele staat op een UMD te krijgen, ik kan het ook mis hebben hoor.

Delen op andere websites

Is het al officieel bekend dat GTA San Andreas Stories komt?

Nee dit is (nog) niet bekend gemaakt, als ze het bekendmaken, zal het waarschijnlijk in mei zijn, zoals bij VCS.

en elke storie speelt zich 4 jaar terug af!

Dit is niet helemaal waar, want GTA LCS(1998) speelde zich 3 jaar af voor GTA 3(2001), en GTA VCS(1984) speelde zich 2 jaar eerder af dan GTA VC (1986)

Als GTA SAS uitkomt (wat ik hoop) dan hoop ik dat je Ryder speelt, en dat je dan samen met Big Smoke gaat samenwerken met The Ballas! Want Ryder heeft altijd wel een grote mond, en daar hou ik wel van in GTA!

GTA-Freak2

Bewerkt: door GTA-Freak2
Delen op andere websites

ja ik hoop het wel! Want gta SA is 1 van mijn favoriete gta's. Ik hoop dan dat sweet of big smoke de hoofdpersoon wordt.

Maar volgens mijn neef werkt zijn vriend's vader bij rockstar :bonk: . En die zegt dat gta san andreas stories uitkomt :? Maar volgens mij is dit flauwekul, want het is wel erg toevallig dat zijn vriend's vader daar werkt. :duh:

Bewerkt: door spoeky
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...