Jump to content

San Andreas Stories

Moet er een SA-Stories komen?  

1384 leden hebben gestemd

1. 1. geef je mening:

• Ja, de vorige Stories waren ook top.
      505
    • Ja, maar alleen als er ook een PC versie komt.
      364
    • Nee, de Stories is uitmelkerij van het GTA concept.
      78
    • Nee, RockStar moet alle energie stoppen in GTA-IV.
      245
    • geen mening, de Stories boeien me niet.
      81

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zou het heel top vinden als er een gta sas komt op alle dinguh psp pc ps2 maar wel gewoon eerst op psp net als bij vorige want de psp kan makkelijk gta SA aan alleen moet er voor grote van umd discjes wel even de map wat kleiner gemaakt worden en bij gta vcs (vice city stories) had je ook al wat egt vette extras zoals de nieuwe vechtskills vastpakken en zo egt beter vond ik dat ik vond het alleen beetje *piep* geregeld met de knoppen ,ze moeten ook wel alle functies uit gta SA erin zette barbershop,traingym,echte kledingshops enzz dat moeten ze er wel egt weer instoppe heb ik gemist bij gta liberty city en vice city stories.... :engel::engel: ja ik heb een lange mening ik zal me mond houden :sst:;)

_O_ ROCKSTAR _O_

• Reacties 321
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

18

• Dakendak

10

• Jimmiefitz

10

• Michael_Scofield94941

9

Geplaatst: (bewerkt)

Nogmaals lijkt me erg vet ik vindt de stad sa zo een leuke sfeer hebben, lekker all die gangs enzo het lijkt me dan leuk om dan is de Ballas gang te zitten, Dat je dan een mannetje daarvan bent en dat als je bezig bent met missies dat je dan ook afentoe CJ bijv. in een filmpie ziet lopen xD, van mij mag van elke GTA een stories komen. Dat vindt ik nammelijk erg vet.

Bewerkt: door Whiplash1212
Geplaatst:

ja ik hoop echt dat san andreas stories uitkomt.

SA was een zalige game; alleen vind ik dat het wel iets betere graphics mochten zijn.

maar voor de rest vond ik het een top-game :puh:

En ik heb ook vice city stories op psp en liberty city stories op ps2 en ik vond het echt de moeite waard.

Dus ik zou zeggen : Laat SA stories maar komen !!!!!!!!!!!!

Geplaatst:

ff voor alle mensen die Nee, RockStar moet alle energie stoppen in GTA-IV. gestemd hebben, rockstar north werkt aan gta 4 en alle stories games worden door rockstar leeds gemaakt. Rockstar north kan dus rustig doorwerken als er een san andreas stories komt.

Ik zelf zou het wel willen, alleen hoop ik niet dat ze net als in vcs een van de leukste dingen weghalen (malibu club, parkeergarage en sunshine auto's).

Ik denk ook dat de psp san andreas stories aankan, ook zal het wel op een umd passen.

//gta portable fan

Geplaatst:

Om even het antwoord te geven, er komt geen San Andreas Stories, maar er komt wel een Las Venturas Stories!

Geplaatst:
Om even het antwoord te geven, er komt geen San Andreas Stories, maar er komt wel een Las Venturas Stories!

En mag ik misschien weten uit welke bron bovenstaande zin is opgemaakt? Want, moest het zijn dat er een nieuwe GTA uitkomt, namelijk Las Venturas Stories, zou dit al lang door een van de administrator's op de frontpage zijn gezet :).

Geplaatst:

Op PSPWereld staat een bericht dat er misschien een San Andreas Stories komt, en misschien op de PSP :*D

Je kan dit bericht hier lezen

Geplaatst:

Ik vind dat er GTA :SAS moet komen omdat :

San Andreas een van de beste is.

Daar bedoel ik mee :

GTA 3 was minder en daar make ze ook een stories van.

Darom ;) :sigaar: [/font]

Geplaatst:

Mij lijkt het best wel leuk. En aangezien ze niet heel San Andreas op 1 discje kunnen doen, dan kunnen ze beter drie discjes maken, elk discje voor 1 grote stad.

Geplaatst:

Ik heb gestemd op. Nee, RockStar moet alle energie stoppen in GTA-IV. Ik vind GTA VCS al niks. GTA LCS wel. Dat vind ik een top game. Laat eerst maar GTA IV voor de pc uitkomen. Daar maken ze mij vrolijker mee. :)

Geplaatst:

Alle Energie in GTA-IV Stoppen?

Ze hebben wel meer dan één game-studio bij Rockstar,de ene kan makkelijk aan GTA-IV werken terwijl de anderen aan SAS bezig is. (Simpel gezegd)

Ik zou het leuk vinden als er een nieuwe storie kwam,het voegt toch iets extra's toe aan het hele GTA.

Geplaatst:

Er is weer nieuws of er een remake van San Andreas zal verschijnen:

San Andreas (stories) mogelijk niet op de PSP

Na de populaire GTA: LCS en VCS hoopt iedereen natuurlijke op GTA: San Andreas Stories. Nu hebben technische analisten uitgedacht dat SAS niet mogelijk is, omdat dit niet op een UMD past. GTA: Vice City Stories zat al tegen de limiet van UMD aan, en San Andreas past er dus al helemaal niet meer op.

Er is natuurlijk nog steeds hoop op een kleinere versie, bijvoorbeeld in de vorm van enkel Los Santos. Door het succes van de vorige GTA's is het bijna zeker dat er nog GTA's voor de PSP volgen. Rockstar zelf deed nog geen officiele uitspraken omtrent een volgende GTA voor PSP, maar een woordvoerder zei binnenkort meer informatie vrij te geven over de komst van een eventuele volgende GTA voor de PSP.

bron:PSPWereld.be[/b]

Geplaatst:
Maar op de ps2 kan er toch wel SAS

Ja, dat wel. Maar de Stories zijn oorspronkelijk bedacht voor de PSP, pas later hebben ze er PS2 versies van gemaakt (kijk maar naar VCS).

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kijk op dit moment niet zo uit naar een mogelijke San Andreas Stories versie. Dat heeft te maken dat ik San Andreas niet zo super geweldig vond. Natuurlijk was een goede game die me zeker geboeid heeft, maar ik hoef hem niet nog een keer te spelen in een ander jasje. Voorlopig kijk ik meer uit naar GTA IV.

Bewerkt: door -R-R-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...