Jump to content

San Andreas Stories

PatrickW

Moet er een SA-Stories komen?  

1384 leden hebben gestemd

1. 1. geef je mening:

• Ja, de vorige Stories waren ook top.
      505
    • Ja, maar alleen als er ook een PC versie komt.
      364
    • Nee, de Stories is uitmelkerij van het GTA concept.
      78
    • Nee, RockStar moet alle energie stoppen in GTA-IV.
      245
    • geen mening, de Stories boeien me niet.
      81

Recommended Posts

• Reacties 321
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

18

• Dakendak

10

• Jimmiefitz

10

• Michael_Scofield94941

9

• 2 maanden later...

Ik vind dat GTA San Andreas Stories wel gemaakt moet worden de andere Stories waren ook heel goed. En meschien zitten er ook allemaal nieuwe dingen in. Ik vind wel dat ie gemaakt moet worden. :Y

Delen op andere websites

Een hele tijd geleden heeft Rockstar Games al aangegeven geen Stories versie te maken van San Andreas, een remake. Er is niet gesproken over geen nieuwe GTA voor de PSP, dus we hebben nog hoop :puh:

Delen op andere websites

Ze kunnen dat doen maar dan een paar jaar na San Andreas plaats van ervoor, Het jaar 1996 ofzo. Met wat modernere dingen en dat we met een overlevende Ballas de boel moeten terugnemen van wat CJ afgepakt heeft :D

Delen op andere websites

Om mij hoeft er geen SA stories te komen, ik heb de gewone al dus ik hoef dan die andere niet erbij..,

GRTZ. f'noord[/font]

100!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D

Bewerkt: door f'noord
Delen op andere websites

Mensen discusseren hier al heel vaak over of er een '' San Andreas Stories '' komt, maar ik weet het niet, volgens mij heeft Rockstar niet zo veel zin om nog een '' San Andreas Stories '' te maken.

Ik weet niet of er al iets bekend hierover is, zelf denk ik dat er geen SA stories meer komt, zou wel jammer zijn want San Andreas was toch een leuke game veel mogenlijkheden.

Delen op andere websites

Een hele tijd geleden heeft Rockstar Games al aangegeven geen Stories versie te maken van San Andreas, een remake. Er is niet gesproken over geen nieuwe GTA voor de PSP, dus we hebben nog hoop :puh:

Zoals ik al had gezegt, rockstar games maakt geen remake van SA ;)

Delen op andere websites

Ja, ik zou het te gek vinden als er ook een GTA: San Andreas Stories zou komen maar 3 steden in één game voor de PSP? Mijn toekomstbeeld is ''GTA: Los Santos'' En dan speel je als Brian Johnsson, Cj en Sweet's broertje ! Dit vind ik het meest logische en dat vult de meeste gaten. je kunt dan ook missies krijgen van Beverly Johnsson en natuurlijk gang-missies samen met CJ en Sweet, dan word het een echt Grove street spel aangezien Grove st. heel erg machtig was in de tijd toen Brian nog leefde.

EDIT: Sorry Gamer II had je post niet gezien maar dit is dan zeg maar mijn fantasie-storie

Bewerkt: door Kinzorro
Delen op andere websites

Ik vind het een beetje uitmelkerij en ook onzin. Ze hadden The Introduction die antwoord geeft op vele vragen net zoals de Stories dat deden bij VC en III. Het lijkt me volkomen nutteloos en ook nog eens verspilling van tijd die ze kunnen gebruiken voor IV.

Delen op andere websites

ze kunnen ook per eiland 1 umd gebruiken dan kunnen ze meer en ik vind dat ze sas niet op de ps2 moeten doen

de psp is goed zat vind ik

Wrm niet op de PS2?(;p)

Laten we het gewoon maar op de PS2 & PSP Tegelijktijd releasen...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...