Jump to content

San Andreas Stories

PatrickW

Moet er een SA-Stories komen?  

1384 leden hebben gestemd

1. 1. geef je mening:

• Ja, de vorige Stories waren ook top.
      505
    • Ja, maar alleen als er ook een PC versie komt.
      364
    • Nee, de Stories is uitmelkerij van het GTA concept.
      78
    • Nee, RockStar moet alle energie stoppen in GTA-IV.
      245
    • geen mening, de Stories boeien me niet.
      81

Recommended Posts

• Reacties 321
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

18

• Dakendak

10

• Jimmiefitz

10

• Michael_Scofield94941

9

Ik weet al zeker dat dit niet komt.

San Andereas was eigenlijk al te groot dan verwacht, en bij de stories komen er zelfs nieuwe dingen bij!

dit word ook al zeker weten niet gemaakt

Doe...Bye....

_O_

Delen op andere websites

Ja, ik zou het te gek vinden als er ook een GTA: San Andreas Stories zou komen maar 3 steden in één game voor de PSP? Mijn toekomstbeeld is ''GTA: Los Santos'' En dan speel je als Brian Johnsson, Cj en Sweet's broertje ! Dit vind ik het meest logische en dat vult de meeste gaten. je kunt dan ook missies krijgen van Beverly Johnsson en natuurlijk gang-missies samen met CJ en Sweet, dan word het een echt Grove street spel aangezien Grove st. heel erg machtig was in de tijd toen Brian nog leefde.

EDIT: Sorry Gamer II had je post niet gezien maar dit is dan zeg maar mijn fantasie-storie

Hoe kan je samen missies doen met CJ. Stories houd in:Dat het ervoor is gebeurt. Dus het verhaal speelt zich dan af voor GTA San Andreas.

En in de introdution van SA. Komt CJ na heel waat jaartjes terug. Dus als het een stories wordt. Lijkt het mij erg onlogisch dat CJ nog in die stad is.

Delen op andere websites

Ik hoop het wel

zou heel graag nogeens in San andreas een nieuwe story line willen spelen

en voor mijn part pakken ze alleen Los Santos en doen ze San fierro en las venturas weg, maakt me niks uit

ALS die game er zou komen en die kans lijkt me best klein omdat ze dan best veel moeten weghalen, zou het zich wel afspelen voordat CJ terugkomt en ik denk dat je dan Brian Johnson gaat spelen en ziet dat de moeder van CJ, sweet en brian nog leven en brian zelf natuurlijk ook nog.

Delen op andere websites

Ja, ik zou het te gek vinden als er ook een GTA: San Andreas Stories zou komen maar 3 steden in één game voor de PSP? Mijn toekomstbeeld is ''GTA: Los Santos'' En dan speel je als Brian Johnsson, Cj en Sweet's broertje ! Dit vind ik het meest logische en dat vult de meeste gaten. je kunt dan ook missies krijgen van Beverly Johnsson en natuurlijk gang-missies samen met CJ en Sweet, dan word het een echt Grove street spel aangezien Grove st. heel erg machtig was in de tijd toen Brian nog leefde.

EDIT: Sorry Gamer II had je post niet gezien maar dit is dan zeg maar mijn fantasie-storie

Hoe kan je samen missies doen met CJ. Stories houd in:Dat het ervoor is gebeurt. Dus het verhaal speelt zich dan af voor GTA San Andreas.

En in de introdution van SA. Komt CJ na heel waat jaartjes terug. Dus als het een stories wordt. Lijkt het mij erg onlogisch dat CJ nog in die stad is.

In ''the introduction'' was Brian al dood of niet dan? Toen was CJ in Liberty City omdat het hem te veel werd...Wat ik bedoel, Rullez is de tijd waarin Brian nog levend was, ik neem aan dat CJ dan nog in Los Santos was toch ? Dan is de hoofdrolspeler Brian (je kunt het vergelijken als de Vance brothers) en dan vorm je samen met CJ en Sweet de Johnson Brothers....En ook al komt dit nooit uit, als ik R* was zou ik dit wel overwegen om te maken :Y

Ik weet al zeker dat dit niet komt.

San Andereas was eigenlijk al te groot dan verwacht, en bij de stories komen er zelfs nieuwe dingen bij!

dit word ook al zeker weten niet gemaakt

Doe...Bye....

Idd, dikke moordenaar. Maar misschien kunnen ze dan wel één stad (Los Santos) maken, met paar veranderingen natuurlijk aangezien de stories zich vóór GTA:SA afspelen. Op het einde van de storyline word dan een groot filmpje getoond waarin Brian word neergeknald en CJ hem smeert uit Los Santos en Sweet daar verbaasd en geschrokken in Los Santos achterblijft...Vanaf dat moment neemt the introduction en GTA:SA het over :puh:

Bewerkt: door Kinzorro
Delen op andere websites

Dat zou wel vet zijn maar aangezien dat volgens mij niet op de PSP kan moet het op de PC komen.

Ik heb ook gestemd voor: Ja maar allen als er ook een PC versie voor komt.

Want dan zou jou lekker kunnen modden enzo en nieuwe mooi skins maarja we moeten maar afwachten.

PS: PatrickW waarom staat dit forum in feeback? en niet in SA Genaral? Ik wil niet admin/mod achtig doen maar waarom of omdat het een vraag is?

Delen op andere websites

PS: PatrickW waarom staat dit forum in feeback? en niet in SA Genaral? Ik wil niet admin/mod achtig doen maar waarom of omdat het een vraag is?

Dat is altijd zo met Polls die op de hoofdpagina staan.

En daarnaast in San Andreas Stories iets anders dan San andreas ( als het er ooit komt) net zoals Vice city stories een ander spel in dan Vice City.

Delen op andere websites

Dat is altijd zo met Polls die op de hoofdpagina staan.

En daarnaast in San Andreas Stories iets anders dan San andreas ( als het er ooit komt) net zoals Vice city stories een ander spel in dan Vice City.

Ja daar ben ik helemaal mee eens. Het is net als een wasmachine met een afwasmachine vergelijken. Bijna de zelfde naam en zelfde doel, maar toch anders! :D

Delen op andere websites

• 2 weken later...
Ik vind van wel. De vorige Stories waren redelijk succesvol. Er zit een redelijk gat tussen 1986 en 1992. In 1986 speelde Vice City zich af en in 1992 speelde San Andreas zich af. Het zou leuk zijn als dat gat van 6 jaar wordt ingevuld. Alleen is de vraag waar San Andreas Stories op moet worden uitgebracht. San Andreas is best wel groot. Ik denk dat uitbrengen op de PSP niet erg realistisch is, aangezien de PSP Vice City Stories nog maar net aan kon. Maar misschien zijn er meer mogelijkheden bijgekomen om een grote game over te zetten op de PSP.

ik vind dat ze een spel moeten maken met een verhaal van de tijd voor dat carl zijn broer en moeder verloor

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...