Mr.stickz Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 (bewerkt) ik kwam op eens deze auto tege waar is hij te vinden of is het een beta screen??? http://www.rockstargames.com/libertytree/jul2001/st4.jpg srry kan geen link make probleem met de scriptvenster ofsow... EDIT: het is tog een link geworde Bewerkt: 12 februari 2007 door Brinkyboy009 Reageren
Bling Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Dit voertuig zit (helaas) niet in het spel. Normaal gesproken zou je denken dat het een modificatie is, maar aangezien deze screen op de officiële Rockstar site staat, zou je haast denken dat dit een geschrapt voertuig is. Maarja, hoe dan ook, hij zit niet in het spel. Overigens zijn alle voertuigen die in GTA III voorkomen hier te vinden. Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Dit voertuig zit (helaas) niet in het spel. Normaal gesproken zou je denken dat het een modificatie is, maar aangezien deze screen op de officiële Rockstar site staat, zou je haast denken dat dit een geschrapt voertuig is. Maarja, hoe dan ook, hij zit niet in het spel. Overigens zijn alle voertuigen die in GTA III voorkomen hier te vinden. ja ok maar ik las van die monster truck met die tunnel ensow en die staat ook niet op wikigta heeft een van jullie miss een screenie van die mnster truck met die tunnel ensow??? Reageren
Lantyz Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 De screen in je eerste post is inderdaad een bèta-screen (Zoals de meeste screens op Liberty Tree), maar dat voertuig is niets meer dan een blauwe Stretch. Aangezien Claude achter het stuur zit en Luigi instapt, lijkt de screen te komen uit een vroege versie van de missie Salvatore called a Meeting. Ik heb geen idee wat je met "die mnster truck met die tunnel ensow" bedoelt. De enige monstertruck in GTA III is de Maibatsu Monstrosity, maar die komt alleen in reclames voor, en niet als echt voertuig. Zie Maibatsu Corporation voor meer info. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Ik heb op andere GTA sites wel over een monster 4x4 gelezen en er zelfs een topic over gemaakt. Maar sorry, het bleek niet waar te zijn. Mvg, Flitskikker Reageren
Dx11 Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Er is wel een monstertruck te krijgen, dmv de vice city mod, die veranderd je game in vice city, zo heb je ook 2 motoren en een monstertruck (best gek want die zit helemaal niet in vice city ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.