Jump to content

Gta S.A Baard

Recommended Posts

Geplaatst:

:cab: Ik heb iets uitgevonden volgens mij

ik had heel lang een kapsel Cornrows ik was al heel lang niet naar kapper ongeveer

2 weken in het spel en ik keek naar CJ van dichtbij en ik zag dat hij een baard had

geen gekochte baard maar zelf gegroeide baard ik ging naar de kapper en

ik kochte een andre kapsel (Cesar) als ik het goed schrij gewoone kapsel als aan het begin

van het sspel en toen keeek ik van dichtbij en de baard was er niet

Is dat julie opgevalen of vergis ik me soms ?? :?

Geplaatst: (bewerkt)

Een baard valt onder het kapsel, dus wanneer je een kapsel uitkiest is er bij sommige ook een baard inbegrepen. Als je bijvoorbeeld naar Reeces Hair Facial Studio gaat, kan je bijvoorbeeld alleen een 'Cesar' cut doen, maar ook een 'Cesar & Beard'. Ik wil hiermee aangeven dat een baard bij het kapsel inbegrepen zit en dus niet ervan los staat. Verander je van kapsel, dan is het mogelijk dat je er een baard bij kan doen of niet, maar alleen als de optie bij de kapper aanwezig is.

Een Cornrow heeft standaard ook wat extra gezichtsbegroeing.

Van een zelf gegroeide baard heb ik nog nooit gehoord of nooit gezien (ik heb zelf ook Cornrow en ben al na 10% niet meer naar de kapper geweest). Ik denk dus dat je je vergist, maar met een screen ben ik zo te overtuigen.

Bewerkt: door Preddy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...