Jump to content

Versie 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat is nou het verschil tussen de 2.0 main.scm en script.img

Inplaats van de 1.0 main.scm en script.img??

>>> Door NandroDavids: Moved naar SA: General<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat dit beter in SA: General kan...

Maar over je vraag:

Er zijn idd. 2 versies. Zelfs nog één.

Je hebt 3 versies. V1, V1.1 en V2.

V1: Je ziet niks rechtsonder in het beginscherm.

V1.1: Je ziet het rechtsonderin staan.

V2: Je ziet het rechtsonderin staan.

Modden:

V1: Kan, wel bugs.

V1.1: Kan, geen bugs.

V2: Kan niet, geen bugs.

Het verhaal:

Eerst, toen er nog helemaal geen Hot Coffee Mod was, had R*, die nog helemaal niet aan meerdere versies dacht, GTA: San Andreas geïntroduceerd. Een aantal modders had toen verborgen sex[/font]scenes weten te vinden. Zij hadden toen een mod gemaakt waarin je dat zag. R* had al een keer voor de rechter moeten staan en wou dit toen natuurlijk niet. Ze brachten V2 uit, deze versie was niet meer te modden. R* was zo slim om gelijk wat vervelende bugs eruit te halen. V1 ging per direct van de markt en V2 kwam er voor in de plaats. Fans van GTA: San Andreas vonden het niet leuk dat je niet meer kon modden. Ze brachten toen een patch uit dat je wel kon modden en dat de bugs eruit waren. DAT is nu V1.1 geworden.

Mvg,

VWO-er

Bewerkt: door VWO-er

Hij bedoelt dat je bij versie 1 kan modden maar heb je bugs in het spel

Bij versie 1.1 kan je modden zonder bugs in het spel aangzien je 1.1 alleen kan krijgen als je je versie 2 downgrade naar versie 1.1.

En versie 2 kan je niet modden en heb je ook geen bugs want die zijn eruit gehaald :)

@Typhoon Jij bent wel weer een stuk duidelijker :)

Bewerkt: door Mirrrr
Hoe bedoel je met Kan en Kan Niet

Hij bedoeld daarmee dat je kunt modden of niet kunt modden, bij versie 1 van San Andreas kun je lekker modden en heb je geen problemen, dit hebben ze echter bij versie 2 van het spel gefixt, ik weet niet zeker dat je helemaal niet kunt modden maar je kunt beter met versie 1 modden. Dit heeft Rockstar Games gedaan omdat PatrickW (een bekende modder en ook admin op dit forum) verwijderde sexscenes in het spel had gevonden, dit heeft hij doormiddel van een mod zichtbaar gemaakt en dit vond Rockstar Games niet erg leuk, daarom hebben ze dus verschillende versies gemaakt. Oftewel je moet versie 1 hebben om modificaties te installeren.

EDIT: @Mirrrr, het spel blijft nog wel bugs bevatten, maar ze zijn er zo veel mogelijk uitgehaald.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Maar kan je dan ook nog die V1.1 en V1 kopen? want ik krijg SA op comp en ik wel gaan modden. dus ik zoek op internet en zie alleen Verion 2.O staan.

Greets,

Pemp :cya:

Geplaatst:
Maar kan je dan ook nog die V1.1 en V1 kopen? want ik krijg SA op comp en ik wel gaan modden. dus ik zoek op internet en zie alleen Verion 2.O staan.

Greets,

VWO'er zegt het al, je kan versie 1 niet meer normaal in de winkel kopen, je moet nu wel versie 2 van het spel kopen, gelukkig is er een manier om het spel naar versie 1 te krijgen, en dit doormiddel van een patch. Je kunt de patch hier downloaden. Het installeren wijst zich vanzelf wel. Nadat je de patch hebt geinstalleerd heb je versie 1, en kun je wel modden! :)

Geplaatst:
VWO'er zegt het al, je kan versie 1 niet meer normaal in de winkel kopen, je moet nu wel versie 2 van het spel kopen, gelukkig is er een manier om het spel naar versie 1 te krijgen, en dit doormiddel van een patch. Je kunt de patch hier downloaden. Het installeren wijst zich vanzelf wel. Nadat je de patch hebt geinstalleerd heb je versie 1, en kun je wel modden! :)

Heb jij deze zelf gedownload al? dat jij er zo op speelt? Zo nee, hoe weet je of ie veilig is? Khep wel goed Anti-Virus programma, maar het is nog wel irritant met al die virussen die je binnen krijgt.

Greets,

Ik gebruikte hem zelf ook en er was niks aan de had. Ok dus :Y... Als je het zeker wilt weten om geen virussen te krijgen moet je deze gebruiken: >>Klik<< Jij moet de European hebben...

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
Heb jij deze zelf gedownload al? dat jij er zo op speelt? Zo nee, hoe weet je of ie veilig is? Khep wel goed Anti-Virus programma, maar het is nog wel irritant met al die virussen die je binnen krijgt.

Greets,

Ik heb hem wel gedownload, maar niet geinstalleerd. Van mij kan je absoluut goed materiaal verwachten en niet zooi of spyware. De download is al door veel mensen gebruikt er zit dus absoluut geen virus in. De download komt ook nog een van een goeie site en is dus erg betrouwbaar. Je hoeft dus niet bang te zijn voor die patch, want hij is volkomen onschadelijk :)

Geplaatst:

Jeej! Ty! Wil je die download naar me PB'en? want ik krijg pas later internet op mijn comp, en deze zit te vol. Dus misschien als ik dan terug kom op die andere computer dan is dit topic miss al gesloten en dan kan je dat bestand toch niet meer downloaden of wel?

Greets,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...