DaddyPimp Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Nieuwe sig van The Opposites, vind 'm zelf wel goed relaxt geworden Reageren
michelIII Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 hij ziet er wel cool uit Reageren
Froop Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Hij oogt slecht, waarschijnlijk was dat je intentie, maar het ziet er nie leuk uit. Verder is er geen concentratiepunt/licht-donker contrast en de tekst ziet er nogal losjes uit. Reageren
.Djanick Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 staat de render op overlay oid?? dat vind ik zelf niet echt mooi, krijg je een slechte kwaliteit van vind het mooie kleur hebben alleen dat licht boven de rechterpersoon vind ik niet echt passend, mss op andere plaats als zou kunnen. 7/10 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 staat de render op overlay oid?? dat vind ik zelf niet echt mooi, krijg je een slechte kwaliteit van vind het mooie kleur hebben alleen dat licht boven de rechterpersoon vind ik niet echt passend, mss op andere plaats als zou kunnen. 7/10 Er zit geen render in, het is een stock.. En dat licht zat in de stock zelf en kon het niet wegkrijgen, maar ik vind het niet echt lelijk.. Reageren
.Djanick Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 staat de render op overlay oid?? dat vind ik zelf niet echt mooi, krijg je een slechte kwaliteit van vind het mooie kleur hebben alleen dat licht boven de rechterpersoon vind ik niet echt passend, mss op andere plaats als zou kunnen. 7/10 Er zit geen render in, het is een stock.. En dat licht zat in de stock zelf en kon het niet wegkrijgen, maar ik vind het niet echt lelijk.. ow ja stock srry verwissel het nogal vaak.. uhm, heb je burn tool al geprobeerd? het kan misschien een duidelijker beeld geven.. maarjha als je het zelf mooi vind zo mag je het natuurlijk ook zo laten! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.