RS-modder Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Hoi ik had een WoW acount en heb het betalen stop gezet maar nu is mijn acount weg en kan ik niet meer spelen en ik kan ook niet een nieuw acount maken want die code is niet meer geldig dus wat kan ik eraan doen? Reageren
SamShine Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Niet moeilijk doen, gewoon een mailtje naar Blizzard sturen en daarin alles uitleggen, zij zullen het wel voor je rechtzetten. Reageren
RS-modder Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Zou je me kunnen pmen met hun e-mail? Reageren
Koen729 Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 support@blizzard.com Mag dit wel, mods? >>> Door Jowx: Yup, dit is op zich geen probleem. Het e-mail adres van Blizzard is op vele sites openbaar te vinden, daar naast is het geen persoonlijk adres (zoals SamShine hieronder al zei) waarop wel een verbod geldt.<<< Reageren
RS-modder Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 nee het mag niet haal he maar snel weg ik heb hem al gezien dus. Reageren
SamShine Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Volgens de regels mag het niet, maar aangezien het geen persoonlijke e-mail is denk ik dat het onder het kopje 'uitzonderingen' valt. Ik kan het natuurlijk ook mis hebben. Reageren
RS-modder Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Jongens heel erg bedankt ik heb een nieuwe code. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.