Bierkameel Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 NEP want er is geen serie moordenaar in GTA SA die maniak met kettingzaag=fake maar die man die moordenaar van Canada zit er wel in spel maar vermoordt geen mensen en zo is dat in GTA SA en please geen domme fantasie gebruiken bij GTA SA zoals bigfoten, Loch Ness, zombies, aliens <= allemaal fake dus doden in graanvelden kan jij misschien wel zelf doen boeren killen in velden vb boeren op tractors vermoorden en boeren in pikdorsers vermoorden ja dat kan wel maar zomaar lijken in velden zeker niet MODS graag slot hier want het gaat over niks vind ik Mee eens, die gasten die die verhalen verzinnen willen gewoon dat wij ze gaan zoeken maar die er niet zijn om aand8 denk ik
lazlow Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Ik had een vermoeden dat diegeen niet bestond maar het blijkt dus wel zo te zijn :o Enkele vragen: Waar vond je hem? Heb je 'm vaker gezien? Zei die moordenaar iets? Wat voor dingen deed hij daar? Lazlow
Sasuke Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Ik had een vermoeden dat diegeen niet bestond maar het blijkt dus wel zo te zijn :o Enkele vragen: Waar vond je hem? Heb je 'm vaker gezien? Zei die moordenaar iets? Wat voor dingen deed hij daar? Lazlow Dit is fake . Gewoon CJ met een kettingzaag. Je drukt op O en dan ga je lopen. B) :lolsign:
easter egg Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 dan kan deze topic op slot deze is nu wel duidelijk genoeg dat ze niet betsaan.
Dennizzzz Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 je mag geen nep easter eggs verzinnen.
easter egg Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 deed ik dat dan ik had er iets over gehoord toen dacht ik laat ik het maar hier vragen. of het waar is of niet.
Sasuke Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 deed ik dat dan ik had er iets over gehoord toen dacht ik laat ik het maar hier vragen.of het waar is of niet. Hij had het tegen mij mannetje... Ik heb deze easter. niet verzonnen m8.. Moest gewoon effe ..
Tupac A. Shakur Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 deed ik dat dan ik had er iets over gehoord toen dacht ik laat ik het maar hier vragen.of het waar is of niet. Hij had het tegen mij mannetje... Ik heb deze easter. niet verzonnen m8.. Moest gewoon effe .. ''dat moest gewoon even'' kan je een warn/ban opleveren ''SLOTJE'' MODS graag slot hier want het gaat over niks
Recommended Posts