Nemean^inf Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 (bewerkt) http://img114.imageshack.us/img114/7603/sigkm5.png Ok het is niet echt een thema wat past bij oorlog, maar bij oorlog kan je ook vredeliefende plaatsen hebben. Dus zoals je ziet hier heb je er 1. C&c [Edit] Denk niet dat ik er uren mee bezig ben geweest het is gewoon simpel . Bewerkt: 12 februari 2007 door -supremecars- Reageren
Mastertuner Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Zoals je zelf al zei: Het past niet echt bij oorlog hé. Bij oorlog verwacht je zware wapens, bloedspatters, niet zo konijntjes- en teletubbie-achtig. Dit is erg snel gedaan dat kun je zien. Het is ook dat je al die andere dingen zoals heuvels en regenboog zelf gemaakt hebt en dan ineens een 'echt' (niet cartoony) vliegtuig erop geplakt. Dit klopt neit echt. Ik heb vroeger deze fout ook gemaakt met m'n 'Lief klein konijntje heb een wortel in z'n reet' sig. Deze was dan ook niet zo mooi. Daarom geef ik je'n 5'je. Sorry. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Zoals je zelf al zei: Het past niet echt bij oorlog hé. Bij oorlog verwacht je zware wapens, bloedspatters, niet zo konijntjes- en teletubbie-achtig. Dit is erg snel gedaan dat kun je zien. Het is ook dat je al die andere dingen zoals heuvels en regenboog zelf gemaakt hebt en dan ineens een 'echt' (niet cartoony) vliegtuig erop geplakt. Dit klopt neit echt. Ik heb vroeger deze fout ook gemaakt met m'n 'Lief klein konijntje heb een wortel in z'n reet' sig. Deze was dan ook niet zo mooi. Daarom geef ik je'n 5'je. Sorry. Ik heb ook uitleg gegeven, niet altijd hoeft oorlog met zwaar geweld te maken hebben, ten tweede ik zie geen konijntjes laat staan teletubbies. Snel gedaan? Nee niet echt, geen 5 minuten werk geweest maar ook geen uur. Op zich vind ik hem leuk en het gaat om het idee. Reageren
Mastertuner Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Ik zeg toch ook niet dat er konijntjes instaan, en zekker geen teletubbies. Ik zeg dat het zo'n stijl is. Met die heuvel(s) enzo. Vat het nu niet verkeerd op. Het past er alleen niet bij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.