tuningboy diet Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 ik wou een paintjob doen en dan krijg ik dit voor ik wel ergens gelezen dat ik dat in transfender moet doen maar hoe zit ik mijn wagen in de transfender shop Reageren
60 Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 komt dat niet doordat je teveel mods hebt geinstaleer/gemaakt. Reageren
tuningboy diet Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 nee want bv hier een readme van de nissan van d1gp Vehicle.ide 558, uranus, uranus, car, URANUS, URANUS, null, richfamily, 7, 0, 0, -1,0.75,0.75, 1 ------------------------------------------------------------- -Carcold.dat (not nessesary) uranus, 112,1, 116,1, 117,1, 24,1, 30,1, 35,1, 36,1, 40,1, 0,0, 1,1 ------------------------------------------------------------- Transfender: Car colors Skin change NOS Hydralic en dit is een uranus maar ik weet niet hoe ik hem in de transfender moet zetten Reageren
Crowsoul Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 maar ik weet niet hoe ik hem in de transfender moet zetten Lijkt me een beetje de zelfde vraag als de mijne. Welke auto aan welke transfender toewijzen en met welke van de 3 velgenreeksen. Niet met de Carmods.dat in ieder geval. Lijnen zoals: “infernus, nto_b_s, nto_b_l, nto_b_tw” en “primo, fbmp_a_u, wg_l_b_ssk, nto_b_tw, spl_b_bbr_m, spl_b_mab_m, spl_b_mar_m, spl_a_s_b, spl_c_s_b, spl_a_l_b, spl_c_l_b, spl_a_j_b, spl_c_j_b, rf_a_u, rf_c_u” Bepalen dus alles in transfender behalve welke velgen ze beschikbaar hebben. Ook de toewijzing van wagen aan een bepaalde transfender vind ik niet. Dus als iemand ons kan helpen. Reageren
SWYV Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 zit er wel originiele bestanden in de gta3.img? of zijn die al verwijderd? ik denk dat de originielen nog niet verwijderd zijn in de gta3.img probeer dan de originiele paintjobs te verwijderen dan opnieuw proberen Reageren
tuningboy diet Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) en welke zijn de gta.img files dat ik moet verwijderen? Bewerkt: 13 februari 2007 door tuningboy diet Reageren
SWYV Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 is het dus een vervanger voor "uranus"? zo ja dna moet jij zoeken naar uranus1.TXD, uranus2.TXD, uranus3.TXD die verwijderen in de gta3.img Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.