Da Phoenix Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 SAVEGAME AANVRAAG Missie(s): Custom Fast Tracks Cheaten: nee Versie: Versie 2 maar wel gepatched Overig: Ik wil een plaatje dat het gelukt is Savegame:
Koen729 Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 (bewerkt) Ik! EDIT: Ik krijg een new game Bewerkt: 12 februari 2007 door Koen729
-eend- Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 (bewerkt) Ik denk dat Da Phoenix m nog even door de convertor moet halen EDIT: Ik heb m ook even geprobeerd, maar hij doet t gewoon hoor Ik zal m ook nog even door de convertor halen, misschien dat ie t dan doet Onder de bijlagen: Het is de zelfde savegame als die van Da Phoenix, maar ik heb m nog door de covertor gehaald. Ik! EDIT: Ik krijg een new game Raar!?! Ik denk dat Da Phoenix m nog even door de convertor moet halen Converter? Waar kan ik die downloaden Bewerkt: 12 februari 2007 door caviaIIIII
Da Phoenix Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Ik!EDIT: Ik krijg een new game Raar!?! Ik denk dat Da Phoenix m nog even door de convertor moet halen Converter? Waar kan ik die downloaden
-eend- Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 (bewerkt) Gehaald: Custom Fast tracks beloning: $7500,- & respect extra: De inport/export Savegame zit in de bijlagen. Ik heb verder niet gecheat of gemod Veel plezier met de volgende missies Bewerkt: 12 februari 2007 door caviaIIIII
Da Phoenix Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Dankjewel Maar waar kan ik die converter downloaden?
Dutchy3010 Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Ik heb hem even voor je geüpload: klik.
Advancegta Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Dankjewel Maar waar kan ik die converter downloaden? Ik zal hem even in mijn bijlage stoppen, als je op google had gekeken had je hem ook gevonden en ook met de zoekfunctie had je gewenste resultaten kunnen vinden. Het werkt heel simpel, indien je een Savegame wilt inladen en je hebt zelf V1 en de Savegame is V2 zul je eerst main.scm en script.img moeten vervangen naar de V2 bestanden en als de Savegame is behaald haal je hem door de id converter. Maar eigenlijk kan jij er niet zo veel mee aangezien je V2 hebt. Je pakt het rar bestand uit in je San Andreas User Files. Daarna sleep je de gewenste savefile in de converter en daarna krijg je een scherm, druk op enter en je savegame is 'geconvert'. Nog veel plezier met San Andreas. sa_id_convert:
Recommended Posts