007gamer007 Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 De vindplaatsen van wikigta van het warmtebril en nachtvizier kloppen niet Ik keek maar was er geen van beide toen ging k ff weg en kwam terug maar was er nog niet hoe kan dit ??????/ ik heb gt sa voor ps2 en ik kan die 2 dingen niet vinden kan iemand me helpen Reageren
Froodooo Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Dit probleem hebben meer mensen, dat ze een wapen of bijvoorbeeld de 'Thermal Goggles' die jij bedoelt niet kunnen vinden. Het beste is om dan even weg te gaan, en dan weer terug te komen, of eerst even een keer of een paar keer te saven. De kans dat ze er dan wel liggen is dan wel aanwezig. Ook dacht ik dat je ze kon vinden in Madd Dogg's Mansion, dus daar kun je ook nog even kijken, als je daar al ik kunt tenminste. Verder had je nog kunnen zoeken met de zoekfunctie, op bijvoorbeeld de woorden 'Thermal Goggles'. Je had dan hier uitgekomen. Daar kun je dus ook nog even rondspitten in de topics op zoek naar een antwoord. Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd! Reageren
michelIII Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 (bewerkt) je moet gewoon kijken als je er in debuurt bent mischien is hij er later ik heb hem oowk gezien (en gebruikt) en ik heb hem ook op de ps2 laterzzzz vaak kijken niet steeds 8ter elkaar natuurlijk mischien moet je eerst een bepaalde missie doen tot hij er is EDIT: froodoo was me voor Bewerkt: 12 februari 2007 door michelIII Reageren
Dx11 Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Ik ben er achter gekomen dat ze er pas na black project liggen, eerst die missie doen dus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.