Jump to content

Vliegen met een straaljager


04-Ron

Recommended Posts

hoe moet je vliegen met een straaljager want ik ben bij een missie dat ik met een straaljager moet maar ik kom niet echt snel vooruit met dat ding het gaat nog langzamer dan alle andere vliegtuigen weet iemand hoe je ermee moet vliegen ? :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

De rechter-stick naar voren duwen (1 a 2 sec). De zit dan het beeld iets verspringen. Als je nu op X drukt ga je vooruit.

Als je recher-stick naar achteren haalt (ook 1 a 2 sec) dan blijf je weer op 1 plaats en ga je niet vooruit (je kunt dan verticaal landen)

Link to comment
Delen op andere websites

jaaaaa dat duurde ook ff voordat ik dat doorhad is namelijk best verrot zorg er ook voor dat je wielen al ingetrokken hebt met r3

Ghehe.. nou, ligt eraan hoor .. Als je heel erg dicht bij d grond zit moet je het niet doen

want het vliegtuig zakt een beetje naar mijn ervaring ! :D

Link to comment
Delen op andere websites

jaaaaa dat duurde ook ff voordat ik dat doorhad is namelijk best verrot zorg er ook voor dat je wielen al ingetrokken hebt met r3

Ik kwam er zelf achter vond het eerst zo'n klote vliegtuig :puh: hij gign zo sloom ging ik ff met rechter ppokje spelen zag ik die straal motoren bewegen

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt ook zo'n race met een straaljager op het vliegveld bij las venturas best leuk.

Ja heb ik nog neit gedaan is toch die ene dat je door die conas(circeltjes) moet vliegen van 17km lang?

races zijn goed voor procent 0.50 per race ongeveer

Bewerkt: door De Gta Master
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...