04-Ron Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 hoe moet je vliegen met een straaljager want ik ben bij een missie dat ik met een straaljager moet maar ik kom niet echt snel vooruit met dat ding het gaat nog langzamer dan alle andere vliegtuigen weet iemand hoe je ermee moet vliegen ? :blink: Reageren
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 De rechter-stick naar voren duwen (1 a 2 sec). De zit dan het beeld iets verspringen. Als je nu op X drukt ga je vooruit. Als je recher-stick naar achteren haalt (ook 1 a 2 sec) dan blijf je weer op 1 plaats en ga je niet vooruit (je kunt dan verticaal landen) Reageren
bertus Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 jaaaaa dat duurde ook ff voordat ik dat doorhad is namelijk best verrot zorg er ook voor dat je wielen al ingetrokken hebt met r3 Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 jaaaaa dat duurde ook ff voordat ik dat doorhad is namelijk best verrot zorg er ook voor dat je wielen al ingetrokken hebt met r3 Ghehe.. nou, ligt eraan hoor .. Als je heel erg dicht bij d grond zit moet je het niet doen want het vliegtuig zakt een beetje naar mijn ervaring ! Reageren
redcat Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 waar kun je die straaljager vinde zonder die missie te doen ? Reageren
-Richard- Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 waar kun je die straaljager vinde zonder die missie te doen ? In de 'no fly zone', waar ook die tanks staan. Reageren
De Gta Master Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 jaaaaa dat duurde ook ff voordat ik dat doorhad is namelijk best verrot zorg er ook voor dat je wielen al ingetrokken hebt met r3 Ik kwam er zelf achter vond het eerst zo'n klote vliegtuig hij gign zo sloom ging ik ff met rechter ppokje spelen zag ik die straal motoren bewegen Reageren
Pete-R Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Je hebt ook zo'n race met een straaljager op het vliegveld bij las venturas best leuk. Reageren
De Gta Master Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 (bewerkt) Je hebt ook zo'n race met een straaljager op het vliegveld bij las venturas best leuk. Ja heb ik nog neit gedaan is toch die ene dat je door die conas(circeltjes) moet vliegen van 17km lang? races zijn goed voor procent 0.50 per race ongeveer Bewerkt: 26 november 2004 door De Gta Master Reageren
P@BLO ESCOBAR Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 ja trouwens over die race op het vliegveld als je daar bijv. met die hunter vliegt kan je em zo in je hangar zetten op het vliegveld, hoef je ook niet alle gouden medailles te halen bij de vliegschool Reageren
japie13 Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 waar kun je die straaljager vinde zonder die missie te doen ? In de 'no fly zone', waar ook die tanks staan. :ph34r: waar egerns is die no fly zone jah ergens en de woestijn da weet ik maar waar ? :ph34r: Reageren
BrokenTable Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Wel eens de moeite genomen om de kaart te pakken die bij het spel zit? Daar staan de namen van de lokaties op, en het gearceerde gedeelte is de NoFly-zone. Reageren
Joker Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Ten zuiden van de vliegschool Reageren
Redbullcola Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Wel eens de moeite genomen om de kaart te pakken die bij het spel zit?Daar staan de namen van de lokaties op, en het gearceerde gedeelte is de NoFly-zone. Ik ken iemand die gelijk de poster heeft opgehangen Reageren
denracer Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Geplaatst: 27 november 2004 ik zou wel op de kaart willen kijken (als ie niet kapot was :angry: ) dus heeft iemand een mapje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.