X-TX Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Geplaatst: 27 november 2004 die straaljager is idd beetje lastig maar goed, en die nofly zone-ik kijk alleen naar de kaart in het spel waar ik ben maar de namen tsja ken ik niet eens en ff vraagje tussen door kan je later nog naar liberty city of was dat stukje gewoon voor de lol want het staat niet op die kaart Reageren
Cardoow Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Geplaatst: 27 november 2004 Je komt tochj niej in de no fly zone :S , Of je wordt neer gehaald met je vliegtuig of je wordt neer geschoten Reageren
Scott16 Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 ik zou wel op de kaart willen kijken (als ie niet kapot was :angry: ) dus heeft iemand een mapje Dit is de No Fly Zone. Reageren
andyman Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Je komt tochj niej in de no fly zone :S , Of je wordt neer gehaald met je vliegtuig of je wordt neer geschoten Jah ... dan moet je snel wegvliegen met de straaljager en als ze je achterna komen moet je ze uit de lucht halen :rolleyes: Reageren
denracer Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 of je typt in driehoek,driehoek,vierkant,cirkel,L1,L1,down,up Reageren
barry Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Of je haalt hem gewoon uit je hangar op je vliegveld. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 of je typt in driehoek,driehoek,vierkant,cirkel,L1,L1,down,up Nee, dat is fout. Het is driehoek, driehoek, vierkant, cirkel, kruisje, L1, L1, down, up. Het is dat ik hem uitme hoofd ken :lol: :lol: Jij had het kruisje vergeten. Reageren
denracer Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Geplaatst: 25 december 2004 ooh ja ik d8 al wat is die code nu kort , Reageren
easter egg Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Geplaatst: 25 december 2004 de straal jager staat toch bij de no fly zone als je de missie hebt gehaalt???(bij mij wel) Reageren
japie13 Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 kvind dat din kei Vet doe er altijd lijpe dinge mee zolas onder lage bruggen door vliegen, of duikvluchte maken en dan nog net optrekken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.