lucasso Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 ik heb de drie lijsten van voertuigen al maar bij vaartuigen kan ik de reefer en de violator niet vinden ik hew al op wiki gta gekeken maar daar stonden ze ook niet dus kan iemand mij helpen >>> Door NandroDavids: Moved naar juiste subforum<<< Reageren
Advancegta Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 (bewerkt) ik heb de drie lijsten van voertuigen al maar bij vaartuigen kan ik de reefer en de violator niet vinden ik hew al op wiki gta gekeken maar daar stonden ze ook niet dus kan iemand mij helpen Allereerst bestaan Civil Asset Forteiture alleen in Vice City Stories. Ik denk dus dat je je hebt verward met GTA Vice City. Maargoed, op wikigta staan toch echt de vindplaatsen voor de Reefer en de Violater. Een kaartje met de locatie van de Reefer vind je hier. En voor een kaartje voor de locatie van de Violater kijk je hier. Veel plezier met het verzamelen van deze voertuigen en VCS in het algemeen. Bewerkt: 12 februari 2007 door Advancegta Reageren
lucasso Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 ik heb de drie lijsten van voertuigen al maar bij vaartuigen kan ik de reefer en de violator niet vinden ik hew al op wiki gta gekeken maar daar stonden ze ook niet dus kan iemand mij helpen Allereerst bestaan Civil Asset Forteiture alleen in Vice City Stories. Ik denk dus dat je je hebt verward met GTA Vice City. Maargoed, op wikigta staan toch echt de vindplaatsen voor de Reefer en de Violater. Een kaartje met de locatie van de Reefer vind je hier. En voor een kaartje voor de locatie van de Violater kijk je hier. Veel plezier met het verzamelen van deze voertuigen en VCS in het algemeen. dankje wel man ik heb ze nu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.