Twankala Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 (bewerkt) hier een plaatje van mijn eigen naam. ik vind hem opzich best goed gelukt... zeggen jullie maar wat jullie er van vinden! Bewerkt: 12 februari 2007 door twankala Reageren
michelIII Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 ik vind hem wel vet stoer hoe heb je die gemaakt? Reageren
Mastertuner Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Wel twankala, ik vind je plaatje erg mooi gedaan. Alleen het is niet zo duidelijk wat er staat. Met al die kleuren erdoor kun je het bijna niet lezen. Daarom raad ik je aan ofwel de opacity iets lager zetten indien je met Photoshop werkt, of anders gewoon iets minder felle kleuren nemen. Reageren
Twankala Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Wel twankala, ik vind je plaatje erg mooi gedaan. Alleen het is niet zo duidelijk wat er staat. Met al die kleuren erdoor kun je het bijna niet lezen. Daarom raad ik je aan ofwel de opacity iets lager zetten indien je met Photoshop werkt, of anders gewoon iets minder felle kleuren nemen. ik ben niet zo slim met dit soort dingen, dus mijn vraag is: wat is opacity Reageren
Bassiej Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 (bewerkt) Mooi hoor, maar dit heb je rechtstreeks van http://graffiticreator.net/ ! Dus niet echt eerlijk om te gaan raten.. Wat betreft opacity; dat is de doorzichtigheid. Als je met Photoshop werkt zul je dat wel tegenkomen. Bewerkt: 12 februari 2007 door Bassiej™ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.