Jump to content

zoek team

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat heb je aan teams? Je zou een forum toch al een onderzoeks team kunnen noemen aangezien we ervaringen uit wisselen en het van elkaar al bevestigen.

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• easter egg

12

• swartsje

7

• Trax

5

• Daan

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Niet nog meer teams... Word klote saai en ze zoeken altyd dingen die iedereen al lang weet... <_< <_< <_< <_< <_< <_< <_< <_< <_< <_< <_<

Geplaatst:

T*ring man.. Er zijn al 2 grote teams, en dan deze er nog bij.. Wat een kleuters.. :blink:

Geplaatst:

Oké, laat ik even duidelijk zijn:

1. Hou op met dat ongelooflijk trieste geboost!

2. Je gaat dingen onderzoeken, die niet bewezen zijn.

3. Je komt niet met slap geouwehoer (lees: verhaaltjes), nee, je komt met beeldmateriaal

4. GTA;SA speelt zich af in San Andreas, en de steden zijn nagemaakt á lá Las Vegas, Los Angeles en San Francisco. Even duidelijk, dat is de V.S, en géén Derde Wereld land!!

Geplaatst:
4. GTA;SA speelt zich af in San Andreas, en de steden zijn nagemaakt á lá Las Vegas, Los Angeles en San Francisco. Even duidelijk, dat is de V.S, en géén Derde Wereld land!!

Met derde wereld bedoelt hij de derde stad neem ik aan.

Geplaatst:

ach je weet toch wel wak bedoel en hoe zet je dah plaatjes de op ???? ;)

Geplaatst:

ow ik dacht dat jij ook zoon kerel was die weer van die rare dingen tegen mij wou zeggen

Geplaatst:
ow ik dacht dat jij ook zoon kerel was die weer van die rare dingen tegen mij wou zeggen

En dit reken ik dus ook onder boosten....

Geplaatst:
ach je weet toch wel wak bedoel en hoe zet je dah plaatjes de op ???? ;)

Als je een plaatje/video hebt van een (nog niet bewezen) easter-egg hebt kun je hem altijd naar 1 van de mods sturen. Zij kunnen hem dan online zetten.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...