Daan Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Wat heb je aan teams? Je zou een forum toch al een onderzoeks team kunnen noemen aangezien we ervaringen uit wisselen en het van elkaar al bevestigen.
TubS Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 in dit topic zijn die 2 een beetje tegen elkaar aan t l*llen beetje zinloos mja
De Gta Master Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Niet nog meer teams... Word klote saai en ze zoeken altyd dingen die iedereen al lang weet... <_< <_< <_< <_< <_< <_< <_< <_< <_< <_< <_<
Sasuke Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 T*ring man.. Er zijn al 2 grote teams, en dan deze er nog bij.. Wat een kleuters.. :blink:
easter egg Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2004 in de derde wereld zijn lui die van gebouwen afspringen.
Trax Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Oké, laat ik even duidelijk zijn: 1. Hou op met dat ongelooflijk trieste geboost! 2. Je gaat dingen onderzoeken, die niet bewezen zijn. 3. Je komt niet met slap geouwehoer (lees: verhaaltjes), nee, je komt met beeldmateriaal 4. GTA;SA speelt zich af in San Andreas, en de steden zijn nagemaakt á lá Las Vegas, Los Angeles en San Francisco. Even duidelijk, dat is de V.S, en géén Derde Wereld land!!
Daan Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 4. GTA;SA speelt zich af in San Andreas, en de steden zijn nagemaakt á lá Las Vegas, Los Angeles en San Francisco. Even duidelijk, dat is de V.S, en géén Derde Wereld land!! Met derde wereld bedoelt hij de derde stad neem ik aan.
easter egg Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2004 ach je weet toch wel wak bedoel en hoe zet je dah plaatjes de op ????
Daan Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Nu is het een goed moment dat je een extra les Nederlands neemt.
Trax Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Ik zei, niet boosten. Als dit doorgaat, gooi ik hier gewoon een slot op!
easter egg Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2004 ow ik dacht dat jij ook zoon kerel was die weer van die rare dingen tegen mij wou zeggen
Trax Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 ow ik dacht dat jij ook zoon kerel was die weer van die rare dingen tegen mij wou zeggen En dit reken ik dus ook onder boosten....
BrokenTable Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 ach je weet toch wel wak bedoel en hoe zet je dah plaatjes de op ???? Als je een plaatje/video hebt van een (nog niet bewezen) easter-egg hebt kun je hem altijd naar 1 van de mods sturen. Zij kunnen hem dan online zetten.
Recommended Posts