msn master! Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 je hebt een duikboot en weet jij een paar ceats voor gta san ps2 sturen he eey wie weet waar gta san ceats zijn voor de ps2 :P >>> Door Dutchy3010: Topic gesplitst, omdat het ten eerste niets te maken heeft met het betreffende onderwerp en ten tweede een bump is van anderhalf jaar .<<< Reageren
Advancegta Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 In het vervolg kan je hier beter de zoekfunctie en google voor gebruiken en indien dat niet werkt (Wat raar zou zijn) kan je een nieuw topic aanmaken in plaats van een heel oud topic bumpen en een vraag stellen die niet met het onderwerp te maken heeft, maargoed ik ben geen moderator. Zoals ik al zei kijk voortaan op google en je vindt zo een heleboel Cheats voor GTA San Andreas voor de PS2. Ik zal ze hieronder voor je neer zetten. Klik >>> Door Dutchy3010: Ten eerste was het een pagina van WikiGTA die je kopieerde, dus hoor je er even een bronvermelding bij te zetten, ten tweede hoef je het stuk niet te quoten als heb bij een link houdt .<<< Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Kijk eens op wikiGTA Reageren
Jon-asses Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 eey wie weet waar gta san ceats zijn voor de ps2 :P Bump je daarom een topic van al anderhalf jaar oud waarbij je nog offtopic gaat ook. Ohja, het is je eerste post... Alle cheats van GTA: San Andreas kun je vinden op WikiGTA , hier vind je echt bijna alle informatie over de GTA's. Het is ook van dit forum... Dit is de directe link naar alle cheats voor de Playstation 2. Let wel op dat er sommige cheats niet werken... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.