lucasso Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 bij die misie van de demosto bot heeft hij ook een optie dat er een bewegende bildo uit kwam ik vraag me dan af of je er ook iets mee kan doen in die misie laat het me weten als je het weet Reageren
deagle Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 (bewerkt) Naar mijn weten kan je met de zogenaamd ' Dildo ' niets doen in of uit de missie. Indien je, in de missie, dichtbij de bodyguards komt dan gaan ze wel wat zeggen, hetzelfde geldt voor de vrouw op het bed alleen zegt die wat anders . Bewerkt: 12 februari 2007 door Nicsan Reageren
lucasso Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 bedank voor je info als iemand anders het wel weet meld het dan Reageren
king-dragon! Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 volgens mij heeft die zogenaamde 'Dilbo' niks te maken met die missie, en het doet ook niks. als het niet waar is zeg dat dan even a.u.b >>> Door SummerBase: Dit heeft Nicsan toch ook al verteld? Lees even de andere berichten in het topic. <<< Reageren
M4X Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 volgens mij heeft die zogenaamde 'Dilbo' niks te maken met die missie, en het doet ook niks.als het niet waar is zeg dat dan even a.u.b Waarschijnlijk is het er gewoon voor de grap ingestopt. De meeste weten wel waar deze ''Dildo'' naar verwijst, en anders denk ik dat je dit beter even aan je ouders kan vragen. Het voegt niks bijzonders toe, maar ik vind het wel grappig. Zoals Nicsan al zei reageren mensen er op als je met de Dildo bij ze in de buurt komt, en daar blijft het ook bij. Ondanks dat deze Dildo dus vrij nutteloos is, zullen veel mensen er lol mee hebben, en ik vind dit ook wel een geslaagde grap. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.