aznstryker Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 ik heb wat vragen hoe werkt cheatdevice en wat kan je doen met cheatdevice ik heb in de zoekfunctie gezocht erstaat niet wat je allemaal kunt doen dus vandaar deze topic Reageren
SamShine Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Een link waar je anders zelf nóóit op was gekomen: klik. Daar staat alle benodige informatie! Reageren
aznstryker Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 zijn er nog meer mogelijk heden??? Reageren
Advancegta Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 (bewerkt) Ikzelf heb een tijdje terug nog informatie verstreken over het installeren van de Cheatevice. Deze zal ik hieronder voor je neer zetten. Een paar dingen komen niet overeen met jouw vragen dus daar moet je maar even overheen lezen. Jouw probleem is dat je Firmwire 1.5 hebt en dat LCS Firmwire 2.00 nodig heeft en VCS zelfs Firmwire 2.81. Het is dus logisch dat je geen VCS meer kan spelen. De melding dat je geen Devhook hebt heb ik ook gehad, negeer dit gewoon want het verstandigste is om hem handmatig te installeren maar daar zometeen meer over. Ik raad je Devhook niet aan aangezien er een hoop werk bij komt kijken en het ook allemaal simpeler kan. Ikzelf heb een tijdje terug ook gedowngrade en heb meteen geupdate naar Firmwire 3.03 OE-C. ×××. Nadat 3.03 OE-C is geinstalleerd kun je gewoon VCS en LCS afspelen en behoud je alle functies van 3.03. Nu wil je nog de Cheatdevice installeren, dit is iets ingewikkelder. Allereerst maar je in de Root van je PSP een map genaamd SEPLUGINS aan. In die map zet je de VCS plugin genaamd vcscheatdevice.prx en voor LCS cheatdevice.prx. In diezelfde map, SEPLUGINS dus, maak je een tekstdocument aan genaamd game. Hierin zet je de volgende regels, onder elkaar wel te verstaan. ms0:/seplugins/vcscheatdevice.prx ms0:/seplugins/cheatdevice.prx Dit bestand sla je weer op en de Cheatdevice is geinstalleerd. Nu schakel je je PSP volledig uit. Schakel hem weer in terwijl je de R toets ingedrukt houd. Je komt nu in het Recovery menu, ga naar Plugins en Enable de Cheatdevice's. Nu hoef je alleen nog maar VCS of LCS te starten en de Cheatdevice start! Verder wou jij weten wat de functies van de Cheatdevice zijn, onder andere het maken van screenshots, het maken van GIF Video's de Hover cars functies waarmee motoren en auto's kunnen vliegen, een speed boost waarmee je heel snel gaat. Verder zijn alle wapens ermee te spawnen, evenals de voertuigen met enkele voertuigen die je zonder de Cheatdevice niet kan verkrijgen zoals de Domestobot. Ook zit er een construction mode in wat je kunt vergelijken met iets als de Map Editor in MTA Sa. Echter is dit een stuk ingewikkelder in VCS en moet je dus echt de tijd voor nemen. De cheatdevice kent ook kleinere leuke functies als een jetpack en een Superman (2) mode. Verder dingen als geen verkeer, alle peds gaan dood natuurlijk onsterfelijkheid en meer. Veel plezier ermee. >>> Door SummerBase: Fijn dat je zelf hebt gedowngrade, maar geef normale leden geen tips om het ook te doen. Downgraden is gevaarlijk en in jouw geval is het bijna al een paar keer fout gegaan, dit is niet de bedoeling om leden hierop te adviseren. Graag niet meer doen in het vervolg. <<< Het zal niet meer voorkomen. Bewerkt: 12 februari 2007 door Advancegta Reageren
lucasso Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 je kan wel met firmware 1.5 spele spelen van 2.81 dat gaat als volgt ××× hopelijk heb jij nog een game cvan 1.5 wat daar zijn er niet zo veeel van veel sucses >>> Door SummerBase: Om VCS te spelen kun je gewoon upgraden naar 2.8.1, want dit is niet de gebruikelijke methode. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.