Cenzy Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Kan er me iemand zegge hoe je nu weer een Manual doet ? Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Op de PS2 is het pijltje-naar-boven en pijltje-naar-beneden (of omhoog-omlaag met de analoge stick) snel achter elkaar voor een normale manual en beneneden-boven voor een nose manual. Vervolgens kun je, door afwisselend op rondje-vierkantje-driehoekje te rammen de zogeheten Flatland Tricks uitvoeren, waarmee je extra veel punten scoort. Idem dito voor de PC-versie, waarbij je Flatland Tricks doet met de knoppen voor Grabs, Grinds en Flips en combinaties daarvan. Reageren
Cenzy Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Hmm.. bij mij doet ie het niet Hij stopt dan gewoon Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Kijk dan even bij de instellingen van de game, want het kan zijn dat de optie 'manuals' uitstaat. Ergens bij 'options' moet het wel te vinden zijn. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Sorry maar waar staat THPS4 voor? Reageren
Dikbuik Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Tony Hawks Pro Skater 4 toch? Reageren
Cenzy Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 (bewerkt) Jaa daar staat ie voor ,, ff Ontopic Lukt nog steeds niet en kan bij options niet veranderen Btw ==> ik heb hem op PS1 edit " Still Waiting.. " Bewerkt: 20 februari 2007 door Cenzy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.