Clowntje_93 Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Hallo, Als ik iets in SA wil opnemen met Fraps en ik druk op F9, dan knippert het getal linksboven heel even en dan wordt ie weer geel. En als ik dan bij mijn filmpjes kijk duurt ie nog geen seconde! Reageren
Schno009 Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Te weinig schijfruimte? Een fraps filmpje van 30 seconden is al gauw 250 MB Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Wat bedoel je met dat getal? Je framerate? Wat het ook kan zjin is dat je F9 ingedrukt houd, wat je niet moet doen. Één keer F9 = record, 2e keer = stop record En dan nog een vraag, werkt hij wel met andere programma's en games als SA? Want ik heb van PC dvd afspelers, en zelf van mijn browser filmpjes af kunnen frappen. Maar als het met elk programma fout gaat dan zou ik hem opnieuw installeren. Wel ff antwoorde op mijn vragen als je dit het probleem niet opgelost heeft he? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Ik heb dus hetzelfde. Mijn framerate knippert even, en als ik in de Fraps map kijk staat er een filmpje van slechts 1 milliseconde. Ik druk gewoon op de opname knop, ik heb ook al veel ervaring met films opnemen met fraps, wat allemaal goed lukte. Maar sinds ik mijn computer helemaal opnieuw geïnstalleerd (Windows XP er opnieuw op) heb, en dus ook Fraps opnieuw gedownload heb, doet Fraps het dus niet meer. Ik heb de trail versie net gedownload, dus verlopen is mijn Fraps niet. Opnieuw installeren helpt ook niet. Reageren
-Omar- Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Ik heb dus hetzelfde. Mijn framerate knippert even, en als ik in de Fraps map kijk staat er een filmpje van slechts 1 milliseconde. Ik druk gewoon op de opname knop, ik heb ook al veel ervaring met films opnemen met fraps, wat allemaal goed lukte. Maar sinds ik mijn computer helemaal opnieuw geïnstalleerd (Windows XP er opnieuw op) heb, en dus ook Fraps opnieuw gedownload heb, doet Fraps het dus niet meer.Ik heb de trail versie net gedownload, dus verlopen is mijn Fraps niet. Opnieuw installeren helpt ook niet. Heb ik ook! Precies hetzelfde. Reageren
ifc3 Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Ik heb dus hetzelfde. Mijn framerate knippert even, en als ik in de Fraps map kijk staat er een filmpje van slechts 1 milliseconde. Ik druk gewoon op de opname knop, ik heb ook al veel ervaring met films opnemen met fraps, wat allemaal goed lukte. Maar sinds ik mijn computer helemaal opnieuw geïnstalleerd (Windows XP er opnieuw op) heb, en dus ook Fraps opnieuw gedownload heb, doet Fraps het dus niet meer.Ik heb de trail versie net gedownload, dus verlopen is mijn Fraps niet. Opnieuw installeren helpt ook niet. Heb ik ook! Precies hetzelfde. Probeer eens Asus Game Liveshow. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.