david1986 Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 wie kan me helpen, Ik heb de hele map open gespeeld maar ik krijg geen missies meer, de laatste missie die ik heb gehad is New model army. Ik ben al een paar dagen gewoon rond aant lopen maar ik krijg niets. In Las Venturas is alles wat je kan kopen rood.Is er iets wat ik ben vergeten of moet doen? Alvast bedankt >>> Door Bling: Twee topics aanmaken over hetzelfde onderwerp is niet nodig. Daarom heb ik ze dus even samengevoegd. <<< Reageren
HerrieM Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Dit zal waarschijnlijk komen omdat je de vliegschool moet afronden voordat je Las Venturas in kunt. Er moet een rode S in de woestijn staan. Hier zul je 12 verschillende testen uitvoeren om je skills met een vliegtuig te vergroten. Bewerkt: 13 februari 2007 door HerrieM Reageren
david1986 Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Dit zal waarschijnlijk komen omdat je de vliegschool moet afronden voordat je Las Venturas in kunt.Er moet een rode S in de woestijn staan. Hier zul je 12 verschillende testen uitvoeren om je skills met een vliegtuig te vergroten. oke thnx dan ga ik dat een proberen! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Voor meer informatie over de vliegschool kun je trouwens Hier kijken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.