Jepl Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Wat heb je aan een medic uniform die je van een vriendin krijgt? Jeffrey:P Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Niets.........maar die vriendin zorgt er wél voor dat je vanaf nu ontslagen wordt uit het ziekenhuis met behoud van al je wapens en al je geld. Wordt je dus doodgeschoten hoef je niet meer terug naar je opgeslagen spel maar kun je gewoon lekker verder spelen Reageren
Preddy Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Wat heb je aan een medic uniform die je van een vriendin krijgt?Jeffrey:P Naast dat je het aan kan trekken en mee rondlopen heeft het geen nut. Zie het als een aardigheidje, iets voor eventuele role playing of omdat het wel een leuk kostuum is. Hetzelfde is te zeggen van andere kostuums die je krijgt van vriendinnen, een politie outfit bijvoorbeeld kan je ook niet mee naar de no-flying-zone (zoals dat wel in VC kon). Edit: Te lang na zitten denken -_- Bewerkt: 13 februari 2007 door Preddy Reageren
Jepl Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Wat heb je aan een medic uniform die je van een vriendin krijgt? Jeffrey:P Naast dat je het aan kan trekken en mee rondlopen heeft het geen nut. Zie het als een aardigheidje, iets voor eventuele role playing of omdat het wel een leuk kostuum is. Hetzelfde is te zeggen van andere kostuums die je krijgt van vriendinnen, een politie outfit bijvoorbeeld kan je ook niet mee naar de no-flying-zone (zoals dat wel in VC kon). Edit: Te lang na zitten denken -_- Dankje mensn! Reageren
Proximitus Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Niets.........maar die vriendin zorgt er wél voor dat je vanaf nu ontslagen wordt uit het ziekenhuis met behoud van al je wapens en al je geld. Wordt je dus doodgeschoten hoef je niet meer terug naar je opgeslagen spel maar kun je gewoon lekker verder spelen Dat is bij mij gelukkig niet nodig. Ik heb er een bug in het spel zitten die ervoor zorgt dat ik ijn wapens behoud, ook al date ik niet met Katie (die was het toch?) Erg handig, geen meid te onderhouden en toch voordelen. Ik had de eerste 4 keer dat ik dood ging ook geen uitleg over het hospital gekregen. >>> Door Dutchy3010: Dit is volledig offtopic... Graag in het vervolg ontopic blijven .<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.